Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7982100 , fax. 71 7982117
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7982100, fax. 71 7982117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Zakres obowiązków i praw Wykonawcy jest zgodny z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, a ponadto w szczególności obejmuje: 1. Zapoznanie się z dokumentacją projektową. 2. Sprawdzenie zgodności dokumentacji z warunkami technicznymi projektowania.3. Udział w komisyjnym przekazaniu placu budowy. 4. Pobyt inspektora nadzoru minimum __ razy w tygodniu na budowie potwierdzony zapisem w dzienniku budowy, oraz inspektorów branżowych w zależności od zakresu wykonywanych prac, z wyjątkiem przypadku przerw w robotach budowlanych.5. Protokolarny odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu. 6. Kontrola robót pod względem jakości i zgodności z dokumentacją, pozwoleniem na budowę, technologią wykonawstwa robót oraz przestrzegania przepisów B.H.P. na budowie. 7. Kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją, jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie, w szczególności w obiektach użyteczności publicznej. 8. Sprawdzanie obmiarów wykonanych robót. 9. Obowiązek uczestnictwa w inwentaryzacji w przypadku zmiany Wykonawcy umowy o roboty budowlane. 10. Sprawdzanie jakości i kompletności wykonanych elementów robót. 11. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych z wykonawcą robót oraz sporządzenie w formie pisemnej protokołów z tych narad. Protokół z narad Wykonawca przesyła wszystkim osobom obecnym na naradzie i Zamawiającemu. O działaniach, które należy podjąć, decyduje inspektor nadzoru i powiadamia o tym wszystkich uczestniczących w naradach oraz Zamawiającego. 12. Udział w odbiorach robót wykonywanych przy udziale podwykonawców (m. in. robót zanikowych i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i końcowym, przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji oraz odbiorze ostatecznym po okresie rękojmi i gwarancji) i wykonywanych próbach. 13. Natychmiastowe powiadamianie wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach. 14. Poświadczanie usunięcia wad przez odpowiednie wpisy do dziennika budowy. 15. Pisemne przekazywanie wykonawcy robót zmian w wykonaniu robót w stosunku do dokumentów umownych. 16. Złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodność z umową, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią). 17. Powiadomienie Zamawiającego i sporządzenie protokołów o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zlecenie wykonania robót wymaga wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego. 18. Powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach Charakterystyka robót budowlanych podlegających nadzorowi: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18/8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. 1.Charakterystyka przedsięwzięcia. 1.1.Przeznaczenie obiektów i rozwiązania funkcjonalno-użytkowe. Obiekt będący przedmiotem przebudowy , rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania jest fragmentem zespołu budynków Szpitala Powiatowego w Oleśnicy, w zabudowie zwartej, wpisanym w Gminną Ewidencję Zabytków. Obiekt składa się z : - części frontowej, użytkowanej wcześniej jako Zespół Szkół Medycznych , wybudowanej na przełomie XIX i XX wieku, posiadającej 5 kondygnacji, przykrytej dachem wielospadowym, położonej wzdłuż ul. Armii Krajowej - części frontowej i skrzydła bocznego od strony zachodniej dobudowanego w latach 60-tych XX wieku, posiadającej funkcję szpitala powiatowego, posiadającej 5 i 4 kondygnacje, przykrytej dachem płaskim - skrzydła bocznego od strony wschodniej, dobudowanego w latach 60-tych, użytkowanej jako stacja dializ, posiadającego 1 kondygnację, przykrytego dachem płaskim. Ponadto od strony frontowej przybudowana jest jednokondygnacyjna część pokryta dachem płaskim z funkcją techniczną - głównego zasilania energetycznego dla szpitala. Budynek byłego Zespołu Szkól Medycznych, który objęty będzie robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia będzie posiadać następujące funkcje : - w poziomie piwnic : jadalnia, zaplecze sanitarne , kuchenne, węzeł cieplny; - w poziomie parteru : pomieszczenia przedszkola miejskiego; - w poziomie I piętra : pomieszczenia dziennego domu opieki społecznej; - w poziomie II piętra : funkcja mieszkalna (mieszkania chronione); - w poziomie poddasza : funkcja mieszkalna. Projektowana w poziomie piwnic kuchnia z zapleczem przygotowywać będzie posiłki dla przedszkola, domu opieki społecznej , mieszkań oraz osób z zewnątrz. Łącznie przewiduje się około 480 posiłków wydawanych dziennie. 1.2. Charakterystyka projektowanego zagospodarowania terenu Cały obiekt zlokalizowany jest obecnie na terenie dwóch działek, jedna we władaniu inwestora, druga we władaniu Szpitala Powiatowego w Oleśnicy. Teren obsługują dwa wjazdy od strony ulicy. Wjazd na teren planowanej inwestycji zlokalizowany od strony podwórza ustanowiono w formie służebności drogi. Teren planowanej inwestycji zlokalizowany od strony frontowej , posiada bezpośredni dostęp do ul. Armii Krajowej, stanowiącej drogę powiatową. Część terenu wydzielona na potrzeby realizacji i użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, graniczy bezpośrednio z terenem przyległym do części budynku w której znajduje się stacja dializ oraz z terenem na którym znajduje się czynny szpital. Wjazd na teren planowanej inwestycji jest wjazdem wspólnym dla stacji dializ i obiektów gospodarczych należących do szpitala od strony podwórza. Zaprojektowane zagospodarowanie terenu od strony podwórza przewiduje wykonanie placu zabaw dla dzieci z ogrodzeniem, części rekreacyjnej ogólnej i części rekreacyjnej z urządzeniami terenowymi do ćwiczeń dla osób dorosłych, 5 miejsc parkingowych oraz wiaty na składowanie odpadów. Zagospodarowanie terenu od strony ulicy przewiduje renowację balustrady zabezpieczającej podjazd do wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych. Na potrzeby realizacji obiektu wybudowana będzie nowa stacja transformatorowa od strony podwórza II. Dane charakteryzujące inwestycje pod względem powierzchniowo-kubaturowym: 1. Przebudowywany budynek byłego Zespołu Szkół Medycznych : a) Kubatura - 23 083 m3, b) Powierzchnia użytkowa - 3127,89 m2, c) Liczba kondygnacji - V (w tym piwnica), 2. Nowoprojektowana stacja transformatorowa: a) Powierzchnia zabudowy - 11,25 m2 b) Kubatura - 30,37 m3 3. Nowoprojektowana wiata na odpady: a) Powierzchnia zabudowy - 16,00 m2 4. Zagospodarowanie terenu przyległego: a) Powierzchnia zagospodarowania terenów zielonych - 2144,88 m2 b) Powierzchnia do utwardzona dróg, dojść i dojazdów - 2095,17 m2 c) Powierzchnia zabudowy - 1153,95 m2 Razem powierzchnia terenu inwestycji - 5394,00 m2 1.3.Zakres i opis robót przewidziany do wykonania: 1.1 Prace rozbiórkowe wewnętrzne: - demontaż więźby dachowej; - demontaż istniejących podłóg i listew przypodłogowych; - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; - skucie posadzek w piwnicy i przegłębienie posadzki ceglanej do wymaganej głębokości; - demontaż istniejących stropów drewnianych oraz stopów masywnych; - istniejących warstw malarskich na ścianach oraz okładzin ceramicznych; - istniejących tynków i warstw do warstwy cegieł; - istniejących ścian działowych; - wykonanie niezbędnych przekuć w ścianach konstrukcyjnych; - demontaż istniejących kominów i przewodów wentylacyjnych; - demontaż parapetów wewnętrznych; - demontaż warstw posadzkowych z podestów klatki schodowej; - demontaż drewnianych stopnic na schodach oraz balustrad przy klatce schodowej; - demontaż istniejących instalacji; 1.2 Prace rozbiórkowe zewnętrzne: - demontaż pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskim, rynnami i rurami spustowymi; - rozbiórka schodów zewnętrznych prowadzących do części piwnicznej; - demontaż krat na oknach; - demontaż parapetów zewnętrznych z blachy; - demontaż całej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; - odkopanie ścian zewnętrznych budynku w celu wykonania izolacji pionowej ścian fundamentowych; - demontaż balustrady przy pochylni od strony frontowej; 1.3 Prace budowlane wewnętrzne: - wykonanie nowo projektowanych posadzek na gruncie; - wykonanie stropów, stropodachów, podciągów, nadproży, innych elementów konstrukcyjnych; - wykonanie schodów żelbetowych nowo projektowanych; - wymiana stopnic istniejących schodów w klatkach schodowych; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, termicznych, akustycznych; - wykonanie barierko - kraty na poddaszu - klatka schodowa oraz na parterze - klatka schodowa; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej nowoprojektowanej; - oczyszczenie z farby balustrad wewnętrznych na klatkach schodowych i podniesienie ich na wysokość 1,10m; - wykonanie parapetów wewnętrznych; - podanie renowacji istniejących drzwi zgodnie oznaczeniem na rysunkach; - impregnacja ścian piwnicy- ściany ceglane, piaskowanie i uzupełnienie ubytków; - wylanie wylewki na podestach klatki schodowej w celu wyrównania poziomów; - skucie tynków wewnętrznych i impregnacja cegieł na ścianach istniejących; - przyprowadzenie odgrzybiania konstrukcji murowych oraz stropów masywnych; - wykonanie ścian działowych pomieszczeń pod nowy układ funkcjonalny; - montaż 2x płyt g-k ogniochronnymi pod stropami drewnianymi oraz od biegami i spocznikami drewnianej klatki schodowej; - wykonanie elementów wykończeniowych (układanie płytek na ścianach i posadzkach, malowanie ścian i sufitów); - wykonanie robót wykończeniowych: ściany działowe, wykonanie posadzek, sufitów podwieszanych, roboty tynkarskie i malarskie; - wykonanie instalacji wewnętrznych; 1.4 Prace budowlane zewnętrzne: - wykonanie więźby dachowej z ociepleniem i poszyciem dachu wraz z montażem obróbek blacharskich; - montaż nowych rynien i rur spustowych; - renowacja zewnętrznych parapetów z cegły oraz montaż obróbek blacharskich; - wykonanie zewnętrznych balustrad na wysokości 0,85m w oknach o parapecie na wysokości 0,8m i mniejszej od poziomu posadzki; - wykonanie zadaszeń nad wejściami - daszki szklane z elementami nierdzewnymi; - wykonanie murków oporowych przy drzwiach wejściowych do piwnicy; - wykonanie opaski betonowej wokół budynku i chodników; - wykonanie podłogi podniesionej na tarasie; - montaż okien i drzwi wg zestawień stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie izolacji ścian fundamentowych piwnicy; - wykonanie nowych schodów zejściowych do piwnic; - wykonanie schodów zewnętrznych o konstrukcji stalowej od strony podwórza; - wykonanie kominów oraz montaż ław i stopni kominiarskich; - montaż klap oddymiających z funkcją wyłazu dachowego; - uzupełnienie i wymiana skorodowanych oraz uszkodzonych cegieł na elewacji wraz z wymianą brakujących dachówek w nadprożach okien; - wymiana brakujących cegieł w słupkach balustrady na tarasie i wykonanie nowego pochwytu; - przywrócenie nośności spękanych nadproży okiennych; - wykonanie krat w oknach na poddaszu oraz na 2 piętrze w skrzydłach bocznych budynku; - renowacja schodów przy wejściach od strony frontowej 1.5 Instalacje wewnętrzne sanitarne: - Instalacja wodociągowa wraz z nowym przyłączem wodociągowym - Instalacja kanalizacji sanitarnej wraz dwoma nowymi przyłączami wodociągowymi. - Instalacja C.O. wraz z nowym węzłem C.O. - Instalacja gazowa wraz z nowym przyłączem gazowym. - Instalacja wentylacji mechanicznej wraz z montażem central wentylacyjnych w poziome kondygnacji poddasza, 1.6 Instalacje elektryczne: - Budowa nowoprojektowanej stacji transformatorowej, - Instalacja elektryczna wewnętrzna, - Instalacja oświetleniowa wewnętrzna, - Instalacja oświetleniowa zewnętrzna, 1.7 Instalacje teletechniczne: - Instalacje sieci telekomunikacyjnej, - Instalacja sieci systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania, - Instalacja systemu domofonowego, - Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu, - Instalacja systemu telewizji dozorowej, - Instalacja systemu audiowizualnego (Przedszkole, Klub Integracji Społecznej KIS i Dzienny Dom Pomocy Społecznej DDPS), - Instalacja systemu RTV-SAT, 1.8 Zagospodarowanie terenu przyległego do budynku wg PZT: - Wykonanie wycinki drzew i krzewów, - Budowa drogi pożarowej z kostki betonowej, - Budowa placu zabaw z ogrodzeniem przynależnego do przedszkola oraz strefy rekreacji z urządzeniami terenowymi do ćwiczeń dla dorosłych, - Budowa miejsca rekreacji ogólnej, - Budowa miejsc 5 postojowych w tym miejsca postojowego dla niepełnosprawnych, - Budowa wiaty na odpady. - Budowa zewnętrznej strefy wejściowej od strony ulicy Zamawiający ze względu na dofinansowanie ze środków unijnych wymaga, aby roboty budowlane dotyczące przedszkola wraz z częścią wspólną inwestycji zostały zakończone w terminie do października 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane - w kwocie: 6 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: deklarowana liczba pobytów na budowie - tygodniowo, przez cały okres trwania umowy - min. 2 pobyty/tydz., max. 3 pobyty/tydz.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach