Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego w Gminie Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego w Gminie Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są czynności eksploatacyjne związane z konserwacją i naprawami oraz nadzorem nad eksploatacją urządzeń energetycznych i odbiorczych stałego oświetlenia ulic, mostów, skwerów, otwartych parków i zieleńców na terenie Gminy Siechnice.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określa specyfikacja techniczna-załącznik nr 1 B. Prace objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca jako operator oświetlenia wykonywał będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012 r. poz.1059 z późniejszymi zm.) oraz zaleceniami i wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego w sposób zapewniający bezpieczeństwo obsługi i otoczenia, optymalną żywotność urządzeń, utrzymanie w należytej jakości urządzeń oświetlenia drogowego, zachowanie wymagań ochronny środowiska, oszczędne użytkowanie energii elektrycznej oraz dbać o wygląd zewnętrzny. Przewiduje się zmianę ilości urządzeń energetycznych i odbiorczych stałego oświetlenia na terenie Gminy Siechnice (zmniejszenie lub zwiększenie) do 15% w trakcie wykonywania umowy w przypadku budowy lub uruchomienia nowych bądź likwidacji istniejących.Konserwacja oświetlenia drogowego dotyczy wszystkich urządzeń oświetlenia drogowego, stały nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem oraz dokonywanie okresowych pomiarów eksploatacyjnych oględzin i przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego.Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz dziennika zgłoszeń awarii. Ilość punktów świetlnych na terenie gminy stanowiących własność Gminy Siechnice wynosi 588 kpl (załącznik nr 1 C).Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego (w tym m.in. wystawianie zleceń, odbieranie prac, nadzór); zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie pisemnego powiadomienia. CPV - 50.23.21.00-1 -usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.Przedmiot zamówienia będzie określony w zleceniach szczegółowych stanowiących załączniki do umowy obejmujących niezbędny zakres usług wynikający z bieżących potrzeb.Naprawy awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie, e-mailem lub za pomocą faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.Naprawy awaryjne będą zgłaszane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zarządzania nieruchomościami będącymi własnością Gminy Siechnice.Wymagany czas reakcji i stosowana forma zlecenia Zamawiającego:1)usuwanie usterek-czas reakcji: zgodnie z ofertą od chwili przekazania zgłoszenia-forma zlecenia: telefonicznie, ustnie, faksem, e-mailem - potwierdzonych pisemnie;2)pozostałe zlecenia będą zawierały terminy wyznaczone przez Zamawiającego; forma zlecenia: faksem, e-mailem - potwierdzonych pisemnie.3)W trybie - usuwania usterek - Zamawiający, zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku braku kontaktu telefonicznego lub mailowego z Wykonawcą.4)Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych za nieprzystąpienie przez Wykonawcę do przyjętego przez niego zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 3 000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas usunięcia usterki od momentu zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach