Przetargi.pl
Dostawa akcesoriów i materiałów opakowaniowych dla Centralnej Sterylizacji GSP sp. z o.o. Znak sprawy ZP/11/2015

Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8373 216 , fax. 76 8373 377
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 15 15
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8373 216, fax. 76 8373 377
    REGON: 00030878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akcesoriów i materiałów opakowaniowych dla Centralnej Sterylizacji GSP sp. z o.o. Znak sprawy ZP/11/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy akcesoriów i materiałów opakowaniowych zwanych dalej materiałami zużywalnymi dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni. Przez dostawę zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet/y (jeden lub więcej), przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiałów zużywalnych. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 tj. Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej), a warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy - Załączniku Nr 5 siwz. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Musi posiadać dokumenty dopuszczające je do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. Wykonawca zapewnia ważność dokumentów dopuszczających dostarczane wyroby do obrotu i stosowania przez okres trwania umowy. 5. Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. 6. Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się w ramach zawartej umowy do dostawy przedmiotu zamówienia do Centralnej Sterylizatorni - ulica Kościuszki 15A, na własne ryzyko w ilościach wskazanych przez zamawiającego. 8. Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. 9. W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy w odniesieniu do każdego z pakietów. 10. Oferowany asortyment musi spełniać wymogi zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne właściwe dla tych wyrobów zgodnie z ich przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach