Przetargi.pl
Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016 - 2017

Burmistrz Miasta Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6464400 , fax. 075 6464405
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubań
    ul. 7 Dywizji 14 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6464400, fax. 075 6464405
    REGON: 00052606700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016 - 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji obwodów oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016-2017 w ramach zadania pn.:Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016-2017, 2. Strony zgodnie ustalają następujący szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji Przedmiotu umowy: 2.1. Wymiana uszkodzonych źródeł światła, kloszy, dławików, kondensatorów i układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych, 2.2. Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych; 2.3. Wymiana uszkodzonych zamknięć skrzynek oświetleniowych, 2.4. Wymiana uszkodzonych listew zaciskowych, 2.5. Wymiana uszkodzonych styczników i bezpieczników w skrzynkach oświetlenia ulicznego, 2.6. Lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i podziemnej sieci oświetleniowej oraz niezwłoczne usuwanie tych uszkodzeń, wymiana i remont linii kablowych, 2.7. Sprawdzanie działania i regulacja urządzeń sterujących, w tym regulacja czasów świecenia (zegarów sterujących) stosownie do długości dnia, 2.8. Prostowanie przekrzywionych opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji, 2.9. Sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych, 2.10. Wykonywanie pomiarów: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji, innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego, 2.11. Usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów, 2.12. Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego z wykazem materiałów wmontowanych w miejsce zużytych. Sporządzone sprawozdanie winno być załączone do wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, 2.12. Dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego, 2.14. Naprawy lamp i innych urządzeń elektrycznych zapewniających sprawne funkcjonowanie oświetlenia, 2.15. Okresowe przeglądy punktów świetlnych typu parkowego polegające na oczyszczaniu i przemyciu kloszy co najmniej 2 razy w roku tj.: 1) I-wsza dekada maja, 2) I-wsza dekada sierpnia, pod rygorem nałożenia kar określonych w Umowie, 2.16. Przycinanie gałęzi drzew i krzewów bezpośrednio zasłaniających punkty świetlne oraz ograniczające skuteczność świecenia, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych, 2.17. Niezwłoczna likwidacja zagrożeń dla osób trzecich, takich jak: złamany wysięgnik, zwisająca lampa, wyrwane drzwiczki skrzynki powstałe na skutek niekorzystnych czynników atmosferycznych oraz dewastacji dokonanej przez osoby trzecie. 2.18. Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych, 2.19. Utrzymanie w należytym stanie technicznym i w stałej sprawności powierzonych urządzeń oświetleniowych, w tym urządzeń sterujących oświetleniem drogowym, 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać zakupów części i urządzeń niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy na własny koszt. 4. Przy wykonywaniu czynności konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów i polskich norm technicznych dotyczących oświetlenia drogowego. 5. Naprawy uszkodzeń i awarii urządzeń oraz obwodów oświetlenia drogowego, które powodują zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, bezpieczeństwa środowiska i strat w majątku będą dokonywane niezwłocznie. Miejsca wystąpienia takich uszkodzeń i awarii zostaną odpowiednio zabezpieczone przez Wykonawcę w wypadku niemożliwości podjęcia natychmiastowej naprawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6. Przy wykonywaniu prac konserwacyjnych na urządzeniach oświetlenia drogowego zainstalowanych na sieci dystrybucyjnej niskiego napięcia TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów eksploatacji urządzeń elektrycznych, a szczególnie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) oraz Instrukcji organizacji prac zespołów pracowników obcych przy urządzeniach elektroenergetycznych TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze - IR-003/O1 (wersja druga). 7. Wykonawca powinien uzyskać prawo wstępu do stacji trafo, na słupy energetyczne będące własnością firmy TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze, w celu wykonania niezbędnych prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wszelkie opłaty na rzecz firmy TAURON Dystrybucja S.A. wynikające z realizacji niniejszej Umowy, a w szczególności dotyczące wstępu Wykonawcy do miejsca pracy, wyłączenia linii itp. obciążają w całości Wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 10 (słownie: dziesięciu) dni od dnia podpisania niniejszej Umowy przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające sprawność techniczną podestów ruchomych oraz przedstawiać każdego roku te dokumenty w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni od dnia potwierdzenia aktualności badań technicznych. 10. W przypadku zajęcia pasa drogowego zobowiązuje się Wykonawcę do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej oraz poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych, w tym opłat za zajęcie pasa drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarantowany czas reakcji na awarie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach