Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2019-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Promocja projektu pn. „Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
tablica pamiątkowa, publikacje drukowane i elektroniczne, materiały informacyjno -promocyjne, konferencja, spoty reklamowe w telewizji i radiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 3 do Oferty.8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 3 do Oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przygotowanie koncepcji oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej z okazji 102. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego” w ramach zadania: „Coroczna organizacja i promocja obchodów rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego”
Dodano: 2020-10-19 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji 50-sekundowego (+/- 3 sekundy) spotu telewizyjnego WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-10-09 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej
Dodano: 2020-10-08 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji spotów telewizyjnych WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-07-03 - Reklama w Internecie
Dodano: 2020-06-30 - „Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2) – w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej”
Dodano: 2020-06-17 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”
Dodano: 2019-09-25 - Reklama na portalu społecznościowym Facebook
Dodano: 2019-07-04 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1
Dodano: 2019-06-17 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej PO WER 2014-2020
Dodano: 2019-06-11