Gmina Ożarowice ogłasza przetarg
- Adres: 42-625 Ożarowice, ul. Dworcowa 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2857222 , fax. 32 2845024
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ożarowice
ul. Dworcowa 15 15
42-625 Ożarowice, woj. śląskie
tel. 32 2857222, fax. 32 2845024
REGON: 00054278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozarowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROMOCJA INWESTYCYJNA GMINY OŻAROWICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Promocja terenów inwestycyjnych Gminy Ożarowice składająca się z następujących zadań: Zadanie 1. Przygotowanie koncepcji promocji i materiałów promocyjnych Przygotowanie ogólnej koncepcji kampanii promocyjnej wraz z harmonogramem działań zaplanowanych w projekcie, w tym opracowanie hasła przewodniego, logo kampanii, tekstów reklamowych, opracowanie wizualizacji oraz kompletnych projektów graficznych, a także opracowanie kompletnego mediaplanu. Zadanie 2. Kampania internetowa Działania promocyjne w Internecie będą obejmować kampanię linków sponsorowanych oraz kampanię odsłonową, kampanię PR poprzez opublikowanie trzech artykułów sponsorowanych na portalu branżowym, mailing trzy razy w trakcie trwania kampanii, stworzenie serwisu internetowego, na którym prezentowane będą oferty inwestycyjne Gminy Ożarowice, w tym także za pomocą wirtualnych spacerów. Zadanie 3. Kampania w prasie Opracowanie oraz publikacja 2 reklam w prasie branżowej związanej z inwestycjami, gospodarką lub biznesem, o zasięgu ogólnopolskim, a także opracowanie oraz publikacja 2 reklam w dzienniku o zasięgu obejmującym całe Województwo Śląskie umieszczonych na stronach o tematyce gospodarczej/ekonomicznej. Zadanie 4. Przygotowanie materiałów poligraficznych Przygotowanie merytoryczne oraz wydruk folderu informacyjno-promocyjnego dla terenów inwestycyjnych Gminy Ożarowice, a także baneru, ulotek oraz roll-upu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2016-02-24 - Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego)- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Dodano: 2015-08-14 - Plakatowanie do wystaw i wydarzeń Muzeum na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu,Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie
Dodano: 2015-03-26 - Promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-03-06 - Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT
Dodano: 2015-02-10 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2015-01-22 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2014-03-13 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2013-09-30 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych..
Dodano: 2013-08-07 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-23