Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2019-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ks. I. J. Skorupki 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja gospodarcza miasta Łodzi i regionu łódzkiego w ramach wydarzenia realizowanego w formule „tedowej” organizowanego w konwencji serii krótkich wystąpień publicznych autorytetów i specjalistów różnych dziedzin o randze międzynarodowej wraz z wydarzeniami towarzyszącymi pn. DYSONANSE LDZ 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi promocji gospodarczej miasta Łodzi i regionu łódzkiego w ramach wydarzenia realizowanego w formule "tedowej", organizowanego w konwencji serii krótkich wystąpień publicznych autorytetów i specjalistów różnych dziedzin o randze międzynarodowej, wraz z wydarzeniami towarzyszącymi, pod nazwą DYSONANSE LDZ 2019. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja gospodarcza przedsiębiorstw z regionu łódzkiego poprzez dedykowane działania promocyjne i terytorialny marketing gospodarczy – część II” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Forma i zasady wnoszenia wadium zostały określone w pkt 9 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO, jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert , przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi promocji Miasta podczas wydarzeń: „ Marcin Gortat Camp 2024”, „Marcin Gortat Basketball Clinic” oraz „Wielki mecz Gortat Team vs. NATO Team
Dodano: 2024-02-26 - Promocja Gminy Wieluń poprzez sport.
Dodano: 2022-11-21 - Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca realizacji inwestycji i remontów drogowych w Łodzi prowadzonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich (ZIM) oraz Zarząd Dróg i Transportu (ZDiT)
Dodano: 2022-11-18 - Promocja gospodarcza m. Łodzi i regionu łódzkiego w ramach spotkania z inwestorami, izbami, instytucjami okołobiznesowymi, etc. w 2022 r, realizowanego w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja ...”
Dodano: 2022-09-21 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2021-03-31 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2020-12-31 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-10-15 - "Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych"
Dodano: 2020-09-17 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-08-28 - Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych
Dodano: 2020-08-20