Gmina Jasienica ogłasza przetarg
- Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica 159
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8152451
- Data zamieszczenia: 2012-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasienica
Jasienica 159 159
43-385 Jasienica, woj. śląskie
tel. 33 8152451
REGON: 07218225500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gminie Jasienica w Międzyrzeczu Dolnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres opracowania projektowo- kosztorysowego obejmuje: 1) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami, umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań i w sposób umożliwiający pełne zagospodarowanie działek: a)dróg dojazdowych o powierzchni ok.18 200m2 (ok. 2450 mb) wraz z 4-ma przepustami i chodnikiem o pow. ok. 4800m2, b)kanalizacji deszczowej odwodnienia dróg i terenu (w tym min. kolektor(y) grawitacyjny + seperator(y) - zapewnienie możliwości odwodnienia grawitacyjnego ze studzienką włączającą dla każdej działki. c) zbiornika(ów) retencyjno/ppoż., d) kanalizacji sanitarnej (w tym min. kolektor(y) grawitacyjny, pompownia(e), kolektor tłoczny do pompowni P10 - zapewnienie odprowadzenia grawitacyjnego ścieków ze studzienką włączającą dla każdej działki e) zasilania pompowni sanitarnej w strefie. f) sieci wodociągowej strefy do ulicy Ligockiej (główne magistrale od ul. Ligockiej i od Rudzicy, sieć rozdzielcza dla każdej działki), g) oświetlenia dróg w strefie (od ul. Ligockiej, ok.2450mb), h) kanalizacji teletechnicznej (główna magistrala, studnia dla każdej działki), j) organizacji ruchu strefy, - w ilości 6 egzemplarzy każdy projekt ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF). 2)uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień - opinii niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w tym uzyskanie ewentualnych zgód właścicieli na zajęcie terenu, 3)opracowanie operatu wodno - prawnego na odprowadzenie wód opadowych do uzyskania decyzji wodno -prawnej - w ilości 4 egzemplarzy ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF),. 4)opracowanie dokumentacji geotechnicznej dla projektowanego uzbrojenia - w ilości 6 egzemplarzy ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF),. 5)opracowanie studium wykonalności zgodnie z wytycznymi ogólnych opracowań studiów wykonalności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 - w ilości 4 egzemplarzy ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF). 6)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów - w ilości 3 egzemplarzy ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF). 7)opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w ilości 3 egzemplarzy ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF). 8)opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych oraz kosztorysu ofertowego (do wypełnienia przez Wykonawcę) - w ilości 3 egzemplarzy ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF). 9)opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. ( Dz. U. Nr. 130 poz.1389) - w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym - w ilości 3 egzemplarzy ( w formie papierowej) i 1 egzemplarza (w wersji elektronicznej na nośniku PENDRIVE w formacie PDF i excel). 10)opracowanie kosztorysów ofertowych (do wypełnienia przez wykonawcę) na podstawie przedmiarów robót w ilości 2 egzemplarzy ( w forma papierowa) oraz w formie elektronicznej na nośniku PENDRIVE (w formacie PDF, Excel ), 11)pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach. Projekty budowlano - wykonawcze określone w ust.2 zostaną wykonane w sposób spełniający wymagania: a)rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami, umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań, c) ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623), W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do : a)czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową. W przypadku złożenia przez oferenta, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, ofert równoważnych (czyli zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej ) lub wariantowych kontrolowania parametrów tych materiałów i urządzeń, b)uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości, powstałych w toku realizacji tych robót, c)udziału w naradach technicznych, d)udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup projektu i wykonanie monitoringu obiektu, zakup projektu i wykonanie instalacji przyzywowej, zakup projektu i wykonanie systemu nagłaśniającego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego w ramach XI/2 ETAPU zadania, pn.: HOSPICJUM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PARKINGIEM I DOJAZDEM NA PARCELACH NR 3613/54, 3615/34 i 1905/55, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻORSKIEJ W TYCHACH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi bocznej ul. Polnej 26 w Pawłowicach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami na terenie Gminy Milówka
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie drogowych dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinka sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek gminnych na terenie gminy Łodygowice
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego budowy kolektora sanitarnego, kanału tłocznego wraz z budową tłoczni umożliwiająca przejęcie ścieków sanitarnych z terenów Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach zadania pn.: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. /Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2927S z drogą powiatową Nr 2916S wraz z uspokojeniem ruchu na ul. Olchowej w Żernicy/
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej: zagospodarowanie otoczenia budynku położonego przy ul. Mały Rynek 9 oraz zagospodarowanie terenu - część działki 3708/1
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, ulic i obiektów mostowych na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-26