Przetargi.pl
PROJEKT TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW WYDZIAŁU EKONOMICZNEGO I BIBLIOTEKI UG W SOPOCIE

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW WYDZIAŁU EKONOMICZNEGO I BIBLIOTEKI UG W SOPOCIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: Projekt termomodernizacji budynków Wydziału Ekonomicznego i Biblioteki UG w Sopocie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi tzn. osoby fizyczne posiadające uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej oraz osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej i zespoły autorskie, jeśli prace przez nie złożone zostaną wykonane przez osoby posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej. 5. Których główny projektant - kierownik projektu nadzorował wykonanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i należy do właściwej izby zawodowej. 6. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania i weryfikacji prac projektowych w specjalności architektonicznej i instalacyjnej. 7. Wykażą się posiadaniem opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. IV.3 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.), 4) Wykaz zrealizowanych przez głównego projektanta - kierownika projektu w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie ( załącznik nr 3 ) 5) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania i weryfikacji dokumentacji projektowej wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załącznik nr 4) 6) Oświadczenie dotyczące osoby głównego projektanta-kierownika projektu (załącznik nr 5). 7) Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom lub oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia publicznego - w przypadku ich braku należy załączyć pismo z informacją, iż nie dotyczy lub wprost złożyć oświadczenie, iż Wykonawca nie będzie korzystał z Podwykonawców ( załącznik nr 6). 8) Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach