Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Cedry Wielkie w roku szkolnym 2009/2010.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6836164 , fax. 058 6836166
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. Krasickiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6836164, fax. 058 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Cedry Wielkie w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Cedry Wielkie w roku szkolnym 2009/2010. Kod CPV 60113100-4. 2.Miesięczna ilość kilometrów dowozów i odwozów uczniów do szkół wynosi około 4 500 kilometrów czyli 45 000 kilometrów w roku szkolnym na jeden autobus. 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, świadczył usługi przewozu uczniów do szkół dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących powyżej 50 wraz z osobami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo dzieci oraz posiadał jeden autobus rezerwowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są: 1) spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) prowadzić zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem, 4) zapewnienie w wykonaniu zamówienia osób, posiadających niezbędne kwalifikacje Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono w Rozdziale IV SIWZ w pozycji B, pkt. 1 - 10. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22. ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2, 3)aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5)wykaz taboru samochodowego (autobusów w tym dwóch pow. 50 miejsc siedzących) na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym ( Załącznik Nr 3 ) do SIWZ, 6)wykazanie w złożonej ofercie tych części zamówienia, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcą - ( Załącznik Nr 4 ) do SIWZ, 7)zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób - przewozy nieregularne, 8)świadectwo kwalifikacji zawodowych w krajowym przewozie osób, 9)świadectwo kwalifikacji osób (kierowców autobusów) które będą wykonywać niniejsze zamówienie, 10) wzór umowy podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego (-nych) przedstawiciela (-li) Wykonawcy - ( Załącznik Nr 5 ) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach