Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę paliwa pędnego dla pojazdów MSPR Sopot

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią ogłasza przetarg

  • Adres: 81-756 Sopot, ul. B. Chrobrego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 5558103, 5558117 , fax. 0-58 5558100
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią
    ul. B. Chrobrego 10 10
    81-756 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 0-58 5558103, 5558117, fax. 0-58 5558100
    REGON: 19128766000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę paliwa pędnego dla pojazdów MSPR Sopot
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. olej napędowy w przybliżonej ilości zakupu ok. 17 000 litrów w skali roku, 2. benzyna bezołowiowa w przybliżonej ilości zakupu ok. 5 500 litrów w skali roku. Paliwo powinno spełniać wszelkie normy jakościowe obowiązujące w Polsce i Unii Europejskiej. Sprzedający powinien posiadać stację paliw w odpowiedniej odległości od Zamawiającego (na terenie miasta Sopot). Stacja paliw Sprzedającego powinna posiadać odpowiednią ilość dystrybutorów paliwowych pozwalającą na możliwość tankowania pojazdów ratowniczych poza kolejnością. Stacja paliw Sprzedającego powinna zapewniać tankowanie pojazdów przez 24 h na dobę. Sprzedający powinien umożliwić Zamawiającemu możliwość zapłaty bezgotówkowej. Sprzedający udziela gwarancji jakościowej na zakupione paliwo. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną. Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE PRZEWIDUJE SIĘ POBIERANIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności z zakresie dystrybucji paliwami pędnymi, 2. posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych), Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawca jest obowiązany załączyć : A. 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na formularzu ofertowym pkt. 5 ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. 1.Formularz oferty wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2.Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, C. Wykonawcy ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego ( dotyczy konsorcjum, spółek cywilnych itp.) : 1.ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2.z treści tego dokumentu musi wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postanowieniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3.każdy z Wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców są spełnione dokumenty te będą oceniane łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sopot.pl/eGmina/pl/cityzone/BIP/Przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną