Przetargi.pl
wykonanie remontu elewacji południowej i zachodniej (od strony podwórka), renowacja okien całej kamienicy i wymiana okien na dwóch klatkach schodowych, odnowienie blacharki dachu i rynien zabytkowej kamienicy przy ul. Starowiejskiej 7/Abrahama 2 w Gdyni, opracowanie technologii i konserwacja świadka polichromii wnętrza klatki schodowej w sieni głównej

Współwłaściciele Kamienicy przy ul. Starowiejskiej 7 róg Abrahama 2 w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-356 Gdynia, ul. Starowiejska 7/3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6217316 , fax. 058 6210244
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Współwłaściciele Kamienicy przy ul. Starowiejskiej 7 róg Abrahama 2 w Gdyni
    ul. Starowiejska 7/3 7/3
    81-356 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6217316, fax. 058 6210244
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prywatny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu elewacji południowej i zachodniej (od strony podwórka), renowacja okien całej kamienicy i wymiana okien na dwóch klatkach schodowych, odnowienie blacharki dachu i rynien zabytkowej kamienicy przy ul. Starowiejskiej 7/Abrahama 2 w Gdyni, opracowanie technologii i konserwacja świadka polichromii wnętrza klatki schodowej w sieni głównej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji południowej i zachodniej (od strony podwórka), renowacja okien i wymiana okien, odnowienie blacharki dachu i rynien zabytkowej kamienicy przy ul. Starowiejskiej 7/Abrahama 2 w Gdyni, konserwacja świadka polichromii sieni klatki schodowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych; 3.w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty konserwatorsko-budowlane na zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków polegającą na wykonaniu remontu modernistycznej elewacji o wartości każdej co najmniej 170.000 zł netto oraz przynajmniej jednej przy pracy konserwatorskiej przy polichromiach wnętrz z okresu modernizmu o wartości co najmniej 40.000 zł netto; 4. wykażą się osobą która posiada następujące uprawnienia: -1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 5. wykażą się osobami które posiadają następujące kwalifikacje: - 1 osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w zakresie konserwacji i restauracji kamienia i detalu architektonicznego lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony formularz oferty 1.2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty konserwatorsko-budowlane na zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków polegającej na wykonaniu remontu modernistycznej elewacji o wartości co najmniej 170.000 zł netto oraz przynajmniej jednej przy konserwacji polichromii wnętrz z okresu modernizmu o wartości co najmniej 40.000 zł netto, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania 1.4. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: - 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osoby posiadającej tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji i restauracji kamienia i detalu architektonicznego oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. Do oferty należy dołączyć dla osoby posiadającej kwalifikacje konserwatorskie kopie dyplomu ukończenia studiów i dokumenty potwierdzające odbycie 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji i badania zabytków, a dla osoby posiadającej uprawnienia budowlane, uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siwz2.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach