Fundacja na rzecz Szkół Katolickich ogłasza przetarg
- Adres: 41-807 Zabrze, ul. Tarnopolska 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2712132 , fax. 032 2712132
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja na rzecz Szkół Katolickich
ul. Tarnopolska 3 3
41-807 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 2712132, fax. 032 2712132
REGON: 27119938800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katolicka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROJEKT ROZBUDOWY BUDYNKÓW SZKOŁY KATOLICKIEJ W ZABRZU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest projekt rozbudowy budynków Zespołu Szkół Katolickich im. Ks. Jana Twardowskiego w Zabrzu przy ulicy Tarnopolskiej 3 wraz z zagospodarowaniem terenu. LOKALIZACJA. Istniejąca szkoła położona jest w Zabrzu przy ulicy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 350 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia i odpowiednich przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN) - patrz punkt C. 4. Kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN) - patrz punkt C. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i zamawiających - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. W powyższym załączniku warunkiem koniecznym jest wykazanie co najmniej: 5.1 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy lub budowy 2 obiektów użyteczności publicznej w tym jeden oświatowy (każdy o kubaturze min. 20 tyś m3); 5.2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej - 2 obiekty zagospodarowania terenu z boiskami do piłki nożnej oraz innych dyscyplin z drogami, parkingami oraz sieciami zewnętrznymi o powierzchni zbliżonej do przedmiotowego zadania. Na potwierdzenie spełniania warunku proszę załączyć kserokopie odpowiednich referencji, potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. W załączniku tym warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W powyższym załączniku warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Projektanci, o których mowa powyżej, powinny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz być wpisani na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania warunku proszę załączyć do oferty kserokopie stosownych uprawnień i aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. POZOSTAŁE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z wymogami SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katolicka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup projektu i wykonanie monitoringu obiektu, zakup projektu i wykonanie instalacji przyzywowej, zakup projektu i wykonanie systemu nagłaśniającego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego w ramach XI/2 ETAPU zadania, pn.: HOSPICJUM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PARKINGIEM I DOJAZDEM NA PARCELACH NR 3613/54, 3615/34 i 1905/55, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻORSKIEJ W TYCHACH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi bocznej ul. Polnej 26 w Pawłowicach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami na terenie Gminy Milówka
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie drogowych dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinka sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek gminnych na terenie gminy Łodygowice
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego budowy kolektora sanitarnego, kanału tłocznego wraz z budową tłoczni umożliwiająca przejęcie ścieków sanitarnych z terenów Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach zadania pn.: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. /Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2927S z drogą powiatową Nr 2916S wraz z uspokojeniem ruchu na ul. Olchowej w Żernicy/
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej: zagospodarowanie otoczenia budynku położonego przy ul. Mały Rynek 9 oraz zagospodarowanie terenu - część działki 3708/1
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, ulic i obiektów mostowych na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-26