Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60/B503
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
Al. Piłsudskiego 60/B503 60/B503
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
REGON: 00052368990927 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt budowlany i wykonawczy budowy dróg na osiedlu domów jednorodzinnych w rejonie ulicy Młyńskiej w Jastrzębiu Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres zadania wchodzą dwie części dokumentacji: I część - koncepcja budowy dróg klasy D na osiedlu Młyńska II część - projekt budowlano - wykonawczy budowy dróg Parametry techniczne projektowanych dróg kategoria dróg: gminne i wewnętrzne klasa dróg: D prędkość projektowa: 30 km/h kategoria ruchu: KR2 Wszystkie drogi z wyjątkiem ulicy Młyńskiej powinny być zaprojektowane jak dla strefy ruchu uspokojonego. I część W ramach I części należy wykonać: 1. koncepcję układu drogowego zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego miasta 2. projekt robót ziemnych 3. koncepcję odwodnienia dróg 4. przedmiar robót i kosztorysy Łączna długość dróg objętych I częścią zadania wynosi ok. 1900m Zakres robót wykonywanych w ramach koncepcji powinien obejmować wykonanie niwelacji terenu pasa drogowego i utwardzenie pasa gruntu przeznaczonego pod jezdnie. Wykonane roboty powinny umożliwić dojazd do działek zlokalizowanych przy planowanych drogach. Utwardzenie pasa drogowego powinno docelowo pełnić rolę wzmocnienia podłoża. II cześć Na drogach które będą objęte projektem budowlano - wykonawczym wykonano niwelację terenu i utwardzenie pasa drogi przeznaczonego pod jezdnie zgodnie z koncepcją opracowaną w 2006 r. W ramach II części należy wykonać 1. projekt części drogowej 2. projekty zabezpieczenia lub przebudowy kolidujących urządzeń podziemnych naziemnych i nadziemnych 3. projekt odwodnienia i kanalizacji deszczowej 4. projekt oświetlenia dróg 5. podziały geodezyjne działek które będą stanowiły pas drogowy a obecnie stanowią prywatną własność osób fizycznych 6. wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z konieczną dokumentacją sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( j.t. Dz. U. nr 193 z 2008 r. poz. 1194 z późn. zmianami) Łączna długość dróg objętych II częścią zadania wynosi ok. 1500m Projekt budowlano - wykonawczy należy wykonać w nawiązaniu do stanu istniejącego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz udokumentuje, iż: 1. dysponuje lub dysponować będzie przy wykonywaniu zamówienia osobami posiadającymi właściwe uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: drogowej, sieci zewnętrznych wod-kan, sieci i instalacji elektrycznych, sieci teletechnicznych. 2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej: - jeden projekt podobny do przedmiotu zamówienia obejmujący koncepcję układu dróg w osiedlu mieszkaniowym o zabudowie niskiej lub wysokiej lub inną koncepcję dla dróg strefy ruchu uspokojonego, oraz - co najmniej dwa projekty budowy lub przebudowy dróg klasy L lub wyższej, na które uzyskano pozwolenie na budowę a wartość wykonania zadania (tj. wartość robót budowlanych) - każdego z projektów przekroczyła 2.000.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy . Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował), 7) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, sieci zewnętrznych wod - kan, sieci i instalacji elektrycznych, sieci teletechnicznych osób zatrudnionych przy realizacji zadania wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodem wpłaty potwierdzającym członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /tj. Dz. U. nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zmianami) jeżeli przynależność do izby wynika z odrębnych przepisów, 8) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup projektu i wykonanie monitoringu obiektu, zakup projektu i wykonanie instalacji przyzywowej, zakup projektu i wykonanie systemu nagłaśniającego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego w ramach XI/2 ETAPU zadania, pn.: HOSPICJUM WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PARKINGIEM I DOJAZDEM NA PARCELACH NR 3613/54, 3615/34 i 1905/55, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻORSKIEJ W TYCHACH
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi bocznej ul. Polnej 26 w Pawłowicach
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami na terenie Gminy Milówka
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie drogowych dokumentacji projektowych
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej odcinka sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek gminnych na terenie gminy Łodygowice
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie Wodnego Placu Zabaw w Katowicach.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego budowy kolektora sanitarnego, kanału tłocznego wraz z budową tłoczni umożliwiająca przejęcie ścieków sanitarnych z terenów Strefy Aktywności Gospodarczej w ramach zadania pn.: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. /Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2927S z drogą powiatową Nr 2916S wraz z uspokojeniem ruchu na ul. Olchowej w Żernicy/
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej: zagospodarowanie otoczenia budynku położonego przy ul. Mały Rynek 9 oraz zagospodarowanie terenu - część działki 3708/1
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, ulic i obiektów mostowych na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-26