Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy budowy chodnika na długości ok. 520m przy ulicy Pszczyńskiej w Jastrzębiu Zdroju.

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60/B503
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60/B503 60/B503
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
    REGON: 00052368990927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy budowy chodnika na długości ok. 520m przy ulicy Pszczyńskiej w Jastrzębiu Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ulica Pszczyńska jest drogą wojewódzką DW933 klasy G. Zadanie obejmuje wykonanie chodnika na odcinku od przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ulicą św. Katarzyny do przejścia dla pieszych w rejonie przedszkola nr 7 W zakres zadania wchodzi: W zakres zadania wchodzi: 1. budowa chodnika na odc. ok. 520m 2. korekta skrzyżowań ulicy Pszczyńskiej z ulicą Św. Katarzyny i ulicą Św. Jana Nepomucena 3. przebudowa zjazdów do ulicy Pszczyńskiej położonych w obrębie projektowanego chodnika 4. przebudowa zatoki autobusowej 5. odwodnienie drogi spowodowane budową chodnika Projekt budowlano - wykonawczy należy wykonać w nawiązaniu do stanu istniejącego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz udokumentuje, iż: 1. dysponuje lub dysponować będzie przy wykonywaniu zamówienia osobami posiadającymi właściwe uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: drogowej, sieci zewnętrznych wod-kan, sieci i instalacji elektrycznych, sieci teletechnicznych. 2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej dwa projekty: budowy albo przebudowy chodnika przy drodze klasy Z lub wyższej, na który uzyskano pozwolenie na budowę a wartość realizacji zadania (tj. wartość robót budowlanych) - każdego z projektów przekroczyła 100.000,00 zł, ewentualnie projekty budowy albo przebudowy dróg klasy Z lub wyższej wraz z chodnikiem na które uzyskano pozwolenie na budowę a wartość realizacji zadania (tj. wartość robót budowlanych) - każdego z projektów przekroczyła 200.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy . Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował), 7) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, sieci zewnętrznych wod - kan, sieci i instalacji elektrycznych, sieci teletechnicznych osób zatrudnionych przy realizacji zadania wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodem wpłaty potwierdzającym członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /tj. Dz. U. nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zmianami) jeżeli przynależność do izby wynika z odrębnych przepisów, 8) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach