Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Wiązowie

Gmina Wiązów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, pl. Wolności 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095 , fax. 0-71 3931058
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
    pl. Wolności 37 37
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, fax. 0-71 3931058
    REGON: 00052990100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Wiązowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń oraz decyzji pozwolenia na budowę kanalizacji sanitarnej w Wiązowie - obszar północny miejscowości zgodnie ze szkicem sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: a) kolektory grawitacyjne o wstępnie szacowanej długości - 3 120 m; b) rurociągi tłoczne o wstępnie szacowanej długości - 660 m; c) przyłącza do nieruchomości (max. 2,0 m w obrębie nieruchomości) o wstępnie szacowanej liczbie - 145 szt.; d) przepompownie z zagospodarowaniem terenu, zasilaniem i przyłączami elektrycznymi wg uzyskanych przez Wykonawcę technicznych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej o wstępnie szacowanej liczbie - 2 szt. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie map do celów projektowych o zakresie opracowania niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; b) wykonanie badań gruntowo-wodnych; c) sporządzenie kosztorysów inwestorskich; d) uzgodnienie lokalizacji przyłączy wraz z zezwoleniami właścicieli nieruchomości na wejście z robotami wykonawczymi; e) pełnienie obowiązków wynikających z art. 20 ust. 1 pkt 3, pkt 4 lit. a i b ustawy Prawo budowlane (Dz.U.Nr 106 poz. 1126 z dnia 05.12.2000 r. ze zm.) Szczegółowy wykaz zawartości i ilości egzemplarzy poszczególnych opracowań dokumentacyjnych: a) dokumentacja projektowa, zgodna z przepisami Prawa budowlanego i spełniająca wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133) - w ilości 6 egzemplarzy; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w §13 i §14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 3 egzemplarze; c) kosztorys inwestorski, wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 2 egzemplarze; d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egzemplarze; e) badania gruntowo - wodne - 2 egzemplarze. Projekt sieci kanalizacyjnej, będący przedmiotem postępowania, musi być ściśle powiązany z już istniejącą, dlatego też wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadają wiedzę i doświadczenie, poprzez udokumentowanie zrealizowania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 (dwóch) zamówień podobnych z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia tzn. polegających na zaprojektowaniu kanalizacji sanitarnej składającej się z rurociągów grawitacyjnych o dł. nie mniejszej niż 2.000,0 m, w tym: rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 600 m, przepompowni ścieków w liczbie nie mniejszej niż 2 szt., w miejscowościach o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 2 500 osób. Wymóg dotyczy każdego zamówienia z osobna; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: zatrudniają min. 1 osobę z uprawnieniami do projektowania w branży sanitarnej o doświadczeniu nie mniejszym niż 3 lata oraz min. 1 osobę uprawnioną do projektowania w branży elektrycznej o doświadczeniu nie mniejszym niż 3 lata. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyżej opisanych warunków wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zamówień zawierający nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania zamówienia, nazwę, adres i telefon inwestora - wg załącznika nr 4 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie, np. referencje; 5) wykaz projektantów, którzy realizować będą zamówienie, uprawnionych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych wraz z dołączonymi, potwierdzonymi przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopiami uprawnień zawodowych i zaświadczeń o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz, o którym mowa powyżej wg załącznika nr 5 do SIWZ. Poza wymienionymi powyżej dokumentami wymaga się od Wykonawcy złożenia: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; 2) wypełniony druku Oferta wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ; 3) dowodu złożenia wadium (dotyczy formy pieniężnej), lub w zależności od wybranej przez Wykonawcę formy niepieniężnej, dokumentu potwierdzający zrealizowanie wymogu złożenia wadium. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiających może żądać od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach