Przetargi.pl
Projekt budowlano wykonawczy boisk sportowych z nawierzchni syntetycznej dla : 1.Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Rycerskiej 15a 2.Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Bednorza 29/31 3.Miejskiego Gimnazjum nr 3 przy ul. Bytomskiej 81 a 4.Miejskiego Gimnazjum nr 2 przy ul. Ks. Popiełuszki 8 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano wykonawczy boisk sportowych z nawierzchni syntetycznej dla : 1.Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Rycerskiej 15a 2.Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Bednorza 29/31 3.Miejskiego Gimnazjum nr 3 przy ul. Bytomskiej 81 a 4.Miejskiego Gimnazjum nr 2 przy ul. Ks. Popiełuszki 8 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt Budowlano -Wykonawczy budowy boisk sportowych z nawierzchni syntetycznej dla: Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 16 przy ul. Rycerskiej 15a, - boisko wielofunkcyjne o wym. 22,00 x 44,00. W ramach płyty przewiduje się wydzielenie malowanymi liniami boiska do piłki ręcznej, boiska do siatkówki i boiska do koszykówki, - odwodnienie terenu boiska, - podstawowy osprzęt sportowy. Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Ks. Bednorza 29/31, - boisko wielofunkcyjne o wym. 22,00 x 44,00. W ramach płyty przewiduje się wydzielenie malowanymi liniami boiska do piłki ręcznej, boiska do siatkówki i boiska do koszykówki, - odwodnienie terenu boiska, - podstawowy osprzęt sportowy. Miejskiego Gimnazjum Nr 3 przy ul. Bytomskiej 81a, - boisko wielofunkcyjne o wym. 22,00 x 44,00. W ramach płyty przewiduje się wydzielenie malowanymi liniami boiska do piłki ręcznej, boiska do siatkówki i boiska do koszykówki, - odwodnienie terenu boiska, - podstawowy osprzęt sportowy. Miejskiego Gimnazjum Nr 2 przy ul. Ks. Popiełuszki 8. - boisko wielofunkcyjne o wym. 22,00 x 44,00. W ramach płyty przewiduje się wydzielenie malowanymi liniami boiska do piłki ręcznej, boiska do siatkówki i boiska do koszykówki, - odwodnienie terenu boiska, - podstawowy osprzęt sportowy. Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U.nr 202 poz.2072 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. /Dz.U.nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004r./ w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym. Opracowanie powinno obejmować: - aktualizację mapy do celów projektowych, - uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, - projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu, - projekt odwodnienia boiska, - przekładkę niezbędnych urządzeń podziemnych kolidujących z inwestycją, - zbiorcze zestawienie kosztów, - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorysy inwestorskie, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i opracowania dokumentów wymaganych dla uzyskania przywołanej decyzji oraz karty informacyjnej przedsięwzięcia, - uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew jeżeli wystąpi kolizja projektowaną inwestycją, - dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału IR opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Piekarach Śląskich, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do rozpoczęcia robót. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania obiektów sportowych i zagospodarowania terenu. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) - c) SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego , 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Kserokopia uprawnień w specjalności architektonicznej wraz z kserokopią członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, c) wykaz robót objętych przetargiem z ostatnich 3-ch lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, potwierdzonych referencjami min.. 3 szt. w zakresie budowy boisk z nawierzchni sztucznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach