Przetargi.pl
PRACOWNIK REMONTOWO - BUDOWLANY

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 388 13 50 , fax. 0-52 388 53 67
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 388 13 50, fax. 0-52 388 53 67
    REGON: 09251269400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACOWNIK REMONTOWO - BUDOWLANY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 7 osób bezrobotnych w zakresie Pracownik remontowo - budowlany a) Przewidywany termin wykonania zamówienia: 05.11.2012 r. - 30.11.2012 r. b) Szkolenie trwać musi 150 godzin zegarowych, w tym 120 godzin zegarowych zajęć praktycznych u pracodawców z terenu powiatu sępoleńskiego. c) Przeciętna liczba godzin w tygodniu nie może być mniejsza niż 25 godzin zegarowych na osobę (godzina zegarowa zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut; 1 godzina zegarowa zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy). c) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Celem szkolenia jest przyuczenie uczestników projektu do podjęcia pracy w charakterze pracownika remontowo-budowlanego. Program szkolenia musi obejmować, między innymi, poniższą tematykę: - przepisy bhp i p. poż. w budownictwie, - zasady udzielania pierwszej pomocy, - materiałoznawstwo w zakresie surowców i materiałów używanych do robót remontowo-budowlanych, - techniki i technologie wykańczania wnętrz, - maszyny i urządzenia w pracy pracownika remontowo-budowlanego, - przygotowanie podłoża, - gipsowanie, malowanie, tynkowanie, kładzenie gładzi, płytek, - wydzielanie pomieszczeń z zastosowaniem ścianek działowych, - wykonywanie prac wykończeniowych, - wykonywanie dociepleń, - prace porządkowe, magazynowanie i konserwacja sprzętu i materiałów. b) Program szkolenia (zakres i jakość) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MPiPS. c) Szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Tytuł projektu Aktywni zawodowo. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do: - informowania osób o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską, - oznaczenia materiałów szkoleniowych, - oznaczenia wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (m.in. zaświadczenia o ukończeniu szkolenia), - oznaczenia miejsca realizacji kursu. d) Wykonawca zobowiązany jest do skierowania uczestników kursu na badania lekarskie, jeżeli są wymagane oraz do sfinansowania tych badań oraz zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. e) Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia wynosi osiem. f) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiednich pomieszczeń do prowadzenia zajęć zgodnie z wymogami polskiego prawa - sale muszą być odpowiednio wyposażone, oświetlone, nagłośnione, muszą spełniać wymogi bhp, p. poż. oraz posiadać zaplecze sanitarne. g) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie środki ochrony każdemu kursantowi (skierowanemu przez Zamawiającego) oraz zobligować do ich stosowania jeżeli przepisy szczegółowe w zakresie bhp wymagają stosowania takich środków przy wykonywaniu zadań. h) Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe, tj. długopis, co najmniej 60 kartkowy zeszyt lub notatnik, materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości, które po zakończeniu realizacji szkolenia przejdą na ich własność, teczkę lub segregator na otrzymywane materiały. Materiały należy rozdać uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia lub na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć, a potwierdzenie ich odbioru Wykonawca przekaże Zleceniodawcy wraz z dokumentacją szkolenia. i) Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone z wykładowcą / instruktorem / trenerem. j) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia. k) Sposób prowadzenia zajęć powinien uwzględnić zróżnicowany poziom uczestników. l) Ukończenie szkolenia z wynikiem pozytywnym musi być potwierdzone stosownym certyfikatem, zaświadczeniem. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopię zaświadczeń, certyfikatów o ukończonym kursie w ciągu 5 dni od dnia zakończenia szkolenia. m) Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w zależności od terminu rozstrzygnięcia postępowania - wyboru Wykonawcy. n) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy pełna grupa szkoleniowa osób uprawnionych nie zostanie na czas skompletowana. Miejsce szkolenia: POWIAT SĘPOLEŃSKI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach