Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
05119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
REGON: 1326985800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace związane z utrzymaniem urządzeń odwadniających w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń odwadniających w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na ich całorocznym czyszczeniu zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres usług czyszczenia obejmuje:1) oczyszczenie studni chłonnej,2) oczyszczanie wpustu ulicznego,3) oczyszczanie koryta odpływowego podchodnikowego.2. Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których usługi czyszczenia dotyczą wskazano w załączniku pn.: Wykaz dróg i ulic.3. Przewidywane ilości urządzeń odwadniających do czyszczenia przedstawiają się następująco:1) oczyszczenie studni chłonnej – 300 szt,2) oczyszczanie wpustu ulicznego – 2 300 szt,3) oczyszczanie koryta odpływowego podchodnikowego – 500 szt.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.4. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie czyszczenie urządzeń odwadniających podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.5. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń:a) pisemna,b) fax,c) e-mail,d) telefon.6. Usługi musza być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót dołączoną do dokumentacji przetargowej.7. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.8. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00.9. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front wykonywanych usług w obrębie pasa drogowego. 10. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas wykonywania usług, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 11. W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia pracowników którzy będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych,- kierowca pojazdu ssąco-płuczącego czyszczącego kanalizacje pod wysokim ciśnieniem wody,- kierowca wozu asenizacyjnego.Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 12. Informacja o przewidywanych zamówieniach na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. polegających na wykonaniu czyszczenia urządzeń odwadniających na ternie Powiatu Legionowskiego.Przewidywane ilości urządzeń odwadniających do czyszczenia, w ramach powtórzenia podobnych usług, przedstawiają się następująco:1) oczyszczenie studni chłonnej – ilość orientacyjna: 300 szt,2) oczyszczanie wpustu ulicznego – ilość orientacyjna: 1 200 szt,3) oczyszczanie koryta odpływowego podchodnikowego – ilość orientacyjna: 300 szt. Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w trybie z wolnej ręki. Warunki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostaną ustalone na podstawie zapisów umowy zawartej w ramach zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 050,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćdziesiąt złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 5.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydziała Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i systemów studni chłonnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów oraz kanału w ul. Słonecznej w Brwinowie
Dodano: 2024-06-10 - Utrzymanie kanalizacji deszczowej.
Dodano: 2023-05-10 - Czyszczenie kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów.
Dodano: 2023-04-03 - Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych na terenie Dzielnicy Włochy.
Dodano: 2022-07-26 - Bieżące utrzymanie odwodnienia ulic będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów
Dodano: 2020-10-12 - Konserwacja rowów komunalnych na terenie Miasta Kobyłka w 2020 r.
Dodano: 2020-06-08 - Konserwacja rowów komunalnych na terenie Miasta Kobyłka w 2020 r.
Dodano: 2020-05-22 - Czyszczenie kanalizacji deszczowej oraz wypompowywanie wody z dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów Miasta Stołecznego Warszawy
Dodano: 2020-05-05 - Wykonanie prac polegających na czyszczeniu studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczeniu wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Dodano: 2020-04-27 - Konserwacja urządzeń hydrotechnicznych.
Dodano: 2020-03-09