Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg
- Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 40
- Data zamieszczenia: 2020-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
Franciszka Klimczaka 2
02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 40
REGON: 15259663001540 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie odwodnienia ulic będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie odwodnienia ulic będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych studni chłonnych, wpustów ulicznych, koryt ACO i separatorów znajdujących się w drogach będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów zgodnie z załącznikiem nr 2. Utrzymywanie ww. urządzeń w należnym stanie technicznym i eksploatacyjnym. 3. Czyszczenie ww. urządzeń, zgodnie ze zleceniem, szczególnie po większych opadach i po wiosennych roztopach. 4. Wykonanie innych prac konserwatorskich, niezbędnych dla prawidłowego działania separatorów. 5. Uporządkowanie terenu wokół urządzeń. 6. Kontrolowanie infiltracji złóż w studzienkach chłonnych oraz wymiana złóż filtracyjnych w studzienkach, gdy wystąpi taka konieczność. 7. Odnotowywanie wszystkich czynności związanych z bieżącą eksploatacją ww. urządzeń w książkach eksploatacyjnych. 8. Wypompowywanie nadmiaru wody ze studni i rozlewisk po każdym powiadomieniu z dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów zgodnie z załącznikiem nr 2. 9. Czyszczenie i utrzymanie kanalizacji deszczowej znajdującej się w drogach będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów, zgodnie z załącznikiem nr 2, w należytym stanie technicznym. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Usługi należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sposób należyty, nie powodujący utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę pojazdami spełniającymi zasadę określoną w art. 68 ust. 2 ustawy z 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych tj. jednostka samorządu terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 1, wykonuje lub zleca wykonanie zadań publicznych, o których mowa w art. 35 ust. 2 pkt 1, podmiotowi, którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1) posiadają aktualne zezwolenie na co najmniej zbieranie odpadów o numerach kodu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 02.01.2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 r. poz. 10) : 13 05 07 – zaolejona woda z odwadniania olejów w separatorach 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów 20 03 06 – odpady ze studzienek kanalizacyjnych 2) posiadają wpis do rejestru Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce prowadzenia działalności, zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2020 r. poz. 797) Wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają samodzielnie lub wspólnie (łącznie – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub polegając na zasobach innych podmiotów), pod warunkiem, że podmiot, który będzie posiadał zezwolenie, będzie realizował daną część zamówienia, do którego jest ono wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzami cenowymi stanowiącymi integralną część oferty, sporządzonymi wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. Ponadto do oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, wraz ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz z podaniem firm podwykonawców lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, (w przypadku niezłożenia informacji o podwykonawcach Zamawiający uzna, że zamówienie realizowane będzie bez udziału podwykonawców), b) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, w przypadku pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) w przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów, potwierdzającego oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca wykaże, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: i. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu ii. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia iii. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje czynności, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Powyższy dokument należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA d) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w pkt 1 Załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej.
Dodano: 2023-05-10 - Czyszczenie kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów.
Dodano: 2023-04-03 - Czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych na terenie Dzielnicy Włochy.
Dodano: 2022-07-26 - Konserwacja rowów komunalnych na terenie Miasta Kobyłka w 2020 r.
Dodano: 2020-06-08 - Konserwacja rowów komunalnych na terenie Miasta Kobyłka w 2020 r.
Dodano: 2020-05-22 - Czyszczenie kanalizacji deszczowej oraz wypompowywanie wody z dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów Miasta Stołecznego Warszawy
Dodano: 2020-05-05 - Wykonanie prac polegających na czyszczeniu studni chłonnych wraz z odpompowaniem z nich wody, czyszczeniu wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Dodano: 2020-04-27 - Konserwacja urządzeń hydrotechnicznych.
Dodano: 2020-03-09 - Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zlewnia Kanału Jeziorki
Dodano: 2020-02-03 - Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zlewnia Potoku Służewieckiego
Dodano: 2020-01-31