Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115
05092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 227 686 301, fax. 227 686 302 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa destruktu asfaltowego wraz z wbudowaniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa destruktu asfaltowego wraz z wbudowaniem obejmuje: a) Korytowanie na głębokości do 10 cm (około 5 000,00 m2). b) Dostawa destruktu asfaltowego wraz z jego wbudowaniem (rozłożenie destruktu do gr. 15 cm, wyrównanie i uwałowanie walcem samojezdnym o ciężarze min. 8 ton) w ilości 3000,00 Mg. c) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybko rozpadową w ilości około 1,50kg/m2, zasypanie grysem granitowym w ilości około 12kg/m2 (około 7 000 m2) w okresie od daty podpisania umowy do dnia zgodnie z terminem zaproponowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty, które należy wykonać zgodnie ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 3.2 Zakres rzeczowy wykonania zamówienia a) Dostawa destruktu asfaltowego wraz z wbudowaniem ma na celu poprawę stanu technicznego dróg, a także korektę profilu poprzecznego w celu umożliwienia odprowadzenia wody z korony drogi, materiałem pochodzącym z otoczenia drogi. Wbudowanie destruktu należy wykonywać przy użyciu specjalistycznego sprzętu drogowego. Przewidywana ilość destruktu do wbudowania wynosi 3 000,00 Mg. b) Korytowanie ma na celu usunięcie istniejącego materiału budulcowego. Przewiduje się korytowanie do 10 cm. Jednostką obmiarową jest 1m2 korytowanej drogi. Przewidywana powierzchnia dróg do korytowania wynosi 5 000,00 m2. c) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową i zasypanie grysem granitowym ma na celu powierzchniowe utrwalenie materiału dostarczonego przez wykonawcę wraz z jego wbudowaniem. Jednostką obmiarową jest 1m2 utrwalonej powierzchniowo drogi. Przewidywana powierzchnia dróg do powierzchniowego utrwalenia wynosi 7 000,00 m2. d) Podany ww. zakres rzeczowy jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów prac i dostaw. 3.3 Obowiązki Wykonawcy a) Dostawa wraz z wbudowaniem winna być realizowana sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania. b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu prac ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi pomiary geodezyjne, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. d) Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 5 dni robocze liczone od daty określonej w zgłoszeniu. e) Wykonawca zastosuje materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności). f) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenie, z którego wynika, że wbudowany destrukt asfaltowy nie zawiera w swoim składzie smoły oraz produktów jej pochodnych i stanowi odpad o kodzie 17 03 02, który może być wykorzystywany w celu utwardzenia dróg, poboczy oraz placów. 3.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego na potrzeby gminy Pniewy.
Dodano: 2024-04-19 - Dostawa kruszywa dolomitowego z przeznaczeniem na remont dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Brudzeń Duży
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa kruszyw i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remont dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Brudzeń Duży - powtórzony
Dodano: 2024-03-15 - DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MOCHOWO
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku
Dodano: 2024-02-19 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2024 roku
Dodano: 2024-01-26 - Zakup i dostawa kruszywa o frakcji 4-31,5 mm do utwardzania nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta Milanówka
Dodano: 2024-01-12 - „Dostawa kruszywa i żwiru na terenie gminy Mszczonów w 2024 r.”
Dodano: 2024-01-03 - Dostawa materiałów niezbędnych dla utrzymania wód na potrzeby Zarządu Zlewni w Ostrołęce
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2023 r.
Dodano: 2023-07-17