Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Henrykowska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 763 379 , fax. 683 762 462
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
ul. Henrykowska
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 683 763 379, fax. 683 762 462
REGON: 97004019000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowo-konserwacyjne na obiektach kubaturowych Nadleśnictwa Szprotawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-konserwacyjnych na obiektach kubaturowych Nadleśnictwa Szprotawa, w tym wymiana pokrycia dachowego wiaty w rezerwacie przyrody „Buczyna Szprotawska”. Zamówienie podzielone zostało na dwie Części: Część I obejmuje roboty remontowo-konserwacyjne zaplanowane na obiektach kubaturowych Nadleśnictwa Szprotawa tj: - leśniczówka ds. łowieckich – budynek mieszkalny – Bobrzany 44 – nr inw. 110/44 – wymiana płytek na schodach wejściowych do budynku, wyczyszczenie nawierzchni parkingu i chodnika z kostki brukowej, poprawa posadowienia części krawężników okalających parking; - leśniczówka ds. łowieckich – budynek gospodarczy – Bobrzany 44 – nr inw. 180/43 – naprawa elewacji poprzez uzupełnienie tynków zewnętrznych na budynku; - leśnictwo Leszno Górne – budynek mieszkalny – Kolonia 7 – nr inw. 110/10 – naprawa zadaszenia nad tarasem – wymiana zmurszałych elementów drewnianych – krokwie oraz barierka; - leśnictwo Krzywczyce – budynek mieszkalny – Sucha dolna 44 – nr inw. 110/1005 – malowanie elewacji, wymiana orynnowania, impregnacja elementów drewnianych – podbitka dachowa, opierzenia okien oraz naprawa osadzenia okien; - leśnictwo Zagóra – budynek mieszkalny – Zagóra 8 – nr inw. 110/49/O – szambo – wymiana zbiornika bezodpływowego na ścieki wraz z wymianą części przyłącza kanalizacyjnego; - leśnictwo Szprotawka – budynek mieszkalny – Szprotawka 4a – nr inw. 110/998 – impregnacja podbitki dachowej oraz zabudowy tarasu, impregnacja obudowy okien, uszczelnienie szczelin między posadzką a cokolikiem w pomieszczeniu kuchennym; Część II obejmuje wymianę pokrycia dachowego wiaty w rezerwacie przyrody „Buczyna Szprotawska” wraz z konserwacją elementów konstrukcyjnych oraz elementów wyposażenia. Na terenie rezerwatu przyrody „Buczyna Szprotawska” zlokalizowana jest wiata o drewnianej konstrukcji z dachem aktualnie pokrytym deską sosnową. Drewniane pokrycie jest w bardzo złym stanie technicznym i wymaga wymiany. Wymiary zewnętrzne wiaty wynoszą 21,50 x 8,25m. Wysokość wiaty to około 7,4m. Pokrycie dachu w klasycznym układzie kopertowym posiada powierzchnię około 270m2. Około 2000 roku, w związku ze złym stanem technicznym ówczesnego pokrycia dachu wiaty zostały przeprowadzone prace remontowe, wymieniono wtedy dachówkę ceramiczną na deskę sosnową. Materiały archiwalne przedstawiają wiatę z pokryciem dachu z czerwonej dachówki karpiówki ułożonej w łuskę. Zaplanowane aktualnie prace remontowe mają na celu przywrócenie pierwotnego rodzaju pokrycia. Działanie to wpłynie na poprawę stanu istniejącego oraz zabezpieczy wiatę przed dalszym negatywnym działaniem czynników zewnętrznych i korozją biologiczną. Wszelkie prace powinny być prowadzone ze szczególną dbałością o niezanieczyszczanie terenu budowy i przyległego. Ponadto, istotne dla ograniczenia szkodliwości prac budowlanych będzie kontrolowanie materiałów używanych do budowy, używanie maszyn i urządzeń technicznych spełniających określone obowiązującymi przepisami wymagania ochrony środowiska oraz porządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót budowlanych. 4.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do SIWZ - projekty techniczne/wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz plany sytuacyjne określające lokalizację zaplanowanych robót (rysunki). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I: 2 600 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) Część II: 2 800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019r., poz. 310 z późn. zm.). 10.3. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego tj. PKO BP S.A. o/Szprotawa 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu, „Remont-Konserwacja obiektów kubaturowych – Część…. - wadium” 10.4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 10.5. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem lub wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, tj. najpóźniej do godz. 09:30 w dniu 01.08.2019r. gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 10.7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. W celu ustalenia formy wniesienia wadium należy na kopercie z ofertą umieścić adnotację – „Wadium wniesiono w innej formie”. 10.8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, - kwotę gwarancji / poręczenia, - zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.3. Oferta musi zawierać: a) Formularz oferty, b) Szczegółowy kosztorys ofertowy, c) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 6.2. SIWZ – korzystając z załącznika nr 3 do SIWZ, d) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne oświadczenie potwierdzające o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, określone w pkt. 7.1. lit. a) SIWZ – korzystając z załącznika nr 2 do SIWZ. e) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo. f) Dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie Żłobka nr 2 w Lubsku wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-04 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Karaś w Lubsku
Dodano: 2024-03-22 - „Rozbudowa i modernizacja przedszkola w Podmoklach Wielkich”
Dodano: 2023-12-01 - Nowoczesna biblioteka w przedwojennej kawiarni - modernizacja biblioteki w Drezdenku
Dodano: 2023-09-25 - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Szprotawie
Dodano: 2023-07-31 - Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Małomice
Dodano: 2023-07-14 - Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Żaganiu
Dodano: 2023-05-10 - Termomodernizacja budynku „G” - Pralni Szpitala Uniwersyteckiego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu (...)
Dodano: 2023-04-13 - Przebudowa obiektów użyteczności publicznej
Dodano: 2023-03-14 - Przebudowa obiektów użyteczności publicznej
Dodano: 2023-02-27