Przetargi.pl
Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Małomice

Gmina Małomice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-320 Małomice, Plac Konstytucji 3 maja
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48683769027
  • Data zamieszczenia: 2023-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małomice
    Plac Konstytucji 3 maja
    67-320 Małomice, woj. lubuskie
    tel. +48683769027
    REGON: 970770391
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Małomice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Małomice, usytuowanego na działce 324 obręb 0001 w Małomicach przy ulicy Jana Pawła II. Zakres robót obejmuje miedzy innymi : - wykonanie montażu dźwigu windowego w obudowie murowanej, w części dobudowanej do budynku (szyb widny z urządzeniem dźwigowym –windą oraz przedsionkiem); - remont i odtworzenie pomieszczeń; - remont dachu i wymianę pokrycia dachowego : układ dachu pozostaje bez zmian, wymiana dachówki nad istniejąca częścią obiektu na nową o zbliżonej kolorystyce, nad częścią dobudowaną -dach dwuspadowy o kącie nachylenia 28% kryty dachówką ceramiczną w kolorze naturalnej cegły; - ocieplenie elewacji;- przebudowę schodów zewnętrznych wejściowych z poręczami o wymaganych wysokościach; - przebudowę toalety na parterze, poprzez jej powiększenie kosztem pomieszczenia porządkowego i przystosowanie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami; - wymianę kotła c.o. na gaz;- wymianę instalacji elektrycznej, c.o., po śladzie istniejącej wraz z wymianą grzejników oraz roboty towarzyszące z tym związane; - zagospodarowanie terenie: utwardzenie wierzchnią warstwą kostki betonowej brukowej o powierzchni 5,0m2 dojścia do przedsionka windy. Szczegółowy zakres robót przedstawia załączona dokumentacja projektowa, sporządzona przez : Projektowanie i Nadzór Inwestycji Budowlanych mgr inż. Michał Gancarczyk, ul. Koszarowa 33, 59-726 Świętoszów.Wykonawca nie może wykorzystywać ewentualnych wad w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i oszacowania ilości wymaganych robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za realizację umowy na roboty będzie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN-EN lub równoważnym oraz o gorszych parametrach niż określone w projekcie.W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji projektowej czy w jakimkolwiek innym dokumencie dotyczącym przedmiotu zamówienia, odwołuje się do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego źródła, wówczas takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez „ lub równoważny” należy rozumieć materiał, sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej SWZ., a dotyczącym wskazanego materiału, sprzętu, wyposażenia.Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą może nastąpić po otrzymaniu promesy z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia : 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem Rządowego Funduszu Polski Ład –Program Inwestycji strategicznych i całość zadania musi zostać zrealizowana w określonym terminie. Podział zamówienia na części albo dopuszczenie ofert częściowych wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, mógłby zagrozić terminowości realizacji całości zamówienia. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 6) Ze względu na specyfikę zamówienia (prace budowlane na czynnym obiekcie) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji przy u. Jana Pawła II w Małomicach, działka nr 324 obręb 0001 Małomice. Zaleca się aby Wykonawca odbył wizję lokalną w dniach: 8-9 maja 2023 .r w godzinach: od 8- 15. Wizja lokalna w innym terminie będzie możliwa ale po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie należącym do kategorii XI –budynek służby zdrowia, zatem Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, z uwzględnieniem warunków bezpiecznej dostępności do funkcjonujących gabinetów lekarskich. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zabezpieczyć bezpieczny ciąg komunikacyjny do funkcjonujących gabinetów lekarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach