Przetargi.pl
Prace remontowe pomieszczeń w budynku parterowym C7 Politechniki Łódzkiej Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Informatyki Stosowanej Al. Politechniki 11 w Łodzi o łącznej powierzchni 262 m?.

Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki
    ul. Stefanowskiego 18/22 18/22
    90-924 Łódź
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe pomieszczeń w budynku parterowym C7 Politechniki Łódzkiej Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Informatyki Stosowanej Al. Politechniki 11 w Łodzi o łącznej powierzchni 262 m?.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe pomieszczeń w budynku parterowym C7 Politechniki Łódzkiej Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Informatyki Stosowanej Al. Politechniki 11 w Łodzi o łącznej powierzchni 262 m?. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty ogólnobudowlane: remont sanitariatów, wymiana posadzek, roboty malarskie z przygotowaniem powierzchni, roboty elektryczne. Wykonanie klimatyzacji i systemu alarmowego zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (art.24 ust.1 i 2 ustawy ) 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.04 (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami.) 3. Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót objętych przetargiem ( roboty budowlane , elektryczne, instalacyjne ) udokumentowane wykonaniem co najmniej 3 zamówień o cenie brutto min. 500 tys. zł. Roboty te powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i zawierać roboty budowlane wykończeniowe i elektryczne 4.Wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę - w pełnym wymiarze, co najmniej 5 osób na stanowiskach produkcyjnych, w tym co najmniej 1 osobę posiadającą wymagane dla zakresu prac elektrycznych świadectwa kwalifikacyjnego co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. z dnia 29 lipca 2005 r.) 5.Wykonawca dysponuje osobami, które będą pełniły funkcje kierowników robót w niniejszym zamówieniu posiadającymi odpowiednie (wymagane przez ustawę Prawo Budowlane) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł . Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający wybierze 5 Wykonawców, którzy udokumentują w najwyższym stopniu doświadczenie wykonawcze i otrzymają największą liczbę punktów wg następującej zasady oceny: za każde wykazane na kwotę minimum 500 tys. zł zamówienie ponad 3 zamówień stanowiących warunek udziału, potwierdzone pozytywnymi referencjami wykonawca otrzyma 1 punkt. W sytuacji uzyskania takiej samej liczby punktów otrzymanych przez więcej niż jednego Wykonawcę, o kolejności w rankingu zadecyduje większa wartość brutto zrealizowanych zamówień (biorąc pod uwagę sumę wartości zamówień wykazanych przez tych Wykonawców w wykazie). Wybranych 5 Wykonawców zostanie zaproszonych do składania ofert (gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy). Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od Wykonawców skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29.01.04 (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami. ) - zał. 1 c) Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg zał. 2 Do wykazu należy dołączyć referencje inwestora potwierdzające zakres robót, wartość robót brutto, okres wykonywania robót i miejsce wykonywania robót z potwierdzeniem ich jakości i terminowości (można dodatkowo dołączyć protokoły odbioru robót) d)Oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia i kadrze technicznej - wg zał. 3 Do oświadczenia należy dołączyć kopie potwierdzone uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie jako kierownika budowy/robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wymienione wyżej osoby nie są pracownikami Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej. e) Oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 250000,00 - zał. 4 Uwaga: W przypadku podmiotów działających wspólnie warunki będą oceniane łącznie dla Wykonawców biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu oprócz warunku przedstawionego w punkcie a) których spełnienie muszą udokumentować wszyscy Wykonawcy z biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku i załączników do wniosku dostępne sa na stronie zamawiającego www.zp.p.lodz.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach