Przetargi.pl
Wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa i remont części budynku należącego do krakowskiej PWST celem poprawy dostępności oraz warunków kształcenia na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu

Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie
    ul. Straszewskiego 21-22 21-22
    31-109 Kraków
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa i remont części budynku należącego do krakowskiej PWST celem poprawy dostępności oraz warunków kształcenia na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka obiektu przy ul. Piłsudskiego 24a w Bytomiu: Obiekt składa się z trzech budynków. Budynki w konstrukcji tradycyjnej: - budynek A dwutraktowy, czterokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, z poddaszem, z więźbą dachową drewnianą, dachem jednospadowym, płaskim o nachyleniu około 3 % ; - budynek B i część od strony ul. Piłsudskiego (C) trzykondygnacyjne, niepodpiwniczone, z poddaszem, z więźbą dachową drewnianą, dachem jednospadowym, płaskim o nachyleniu około 3 % . Budynek powstał w latach 20 XX wieku (część A wcześniej, około roku 1909) jako budynek o funkcji oświatowej - Zgromadzenia Sióstr Szkolnych de Notre Dame. Budynek został częściowo przebudowany przez dodanie wiszącej przewiązki łączącej funkcjonalnie poszczególne części budynku na wyższych kondygnacjach. Wejście główne znajduje się od ulicy Piłsudskiego i prowadzi poprzez bramę przejazdową na podwórko, z którego można niezależnie wejść albo do części A lub B. Każda z części budynku posiada klatkę schodową, przy której znajdują się toalety. Na parterze znajduje się sala gimnastyczna (część B) oraz kompleks szatni z sanitariatami (część A), który nie podlega przebudowie. Na parterze znajduje się ponadto (część B) dostępny z podwórka zespół pokoi gościnnych. Na piętrach znajdują się sale lekcyjne i pomieszczenia administracyjne. Na poddaszach znajdują się mniejsze pomieszczenia różnego przeznaczenia i patio (część A) przekryte czterospadowym świetlikiem. W budynku istniała kiedyś winda (część A), której szyb obecnie jest częściowo zagruzowany. Na poziomie piwnicy zlokalizowano kotłownię. Wyjścia ewakuacyjne prowadzą na podwórko i dalej na ulicę Piłsudskiego lub Piekarską. Dane ogólne Stan istniejący: Powierzchnia całkowita 3505,03 m2 Powierzchnia użytkowa 2522,29 m2 Powierzchnia zabudowy 739,97 m2 Kubatura budynku 13003,00 m3 Projektowana przebudowa: Powierzchnia całkowita 3522,50 m2 Powierzchnia użytkowa 2760,00 m2 Powierzchnia zabudowy 744,20 m2 Kubatura budynku 13118,00 m3 Projektowane zmiany: Celem przeprowadzenia przebudowy i prac remontowych jest przygotowanie budynku do planowanego przejęcia funkcji Wydziału Teatru Tańca krakowskiej PWST zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym przygotowanym przez inwestora oraz dostosowanie budynku do aktualnych przepisów techniczno - budowlanych i normatywów, poprawienie stanu technicznego budynku i estetyki ogólnej wnętrza i elewacji. Projekt przewiduje następujący układ funkcji i zakres zmian funkcjonalnych ŁĄCZNIK POMIĘDZY BUDYNKAMI (projektowany) 1. wejście główne do obiektu 2. klatka schodowa łącząca wszystkie poziomy w obiekcie 3. winda przelotowa dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych (udostępnienie całego budynku dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich) 4. hol wystawowy PIWNICE 1. wykorzystanie istniejącej (wykonanej w ostatnich latach) kotłowni gazowej z jej rozbudową (wg. proj. instalacyjnych) 2. wykonanie pomieszczeń zaplecza technicznego i pomieszczenia przyłączy 3. zamknięcie funkcjonalne części piwnicy znajdującej się poza działką inwestora. 4. wykonanie nowego wejścia zewnętrznego do piwnicy PARTER 1. pozostawienie bez zmian funkcjonalnych części kondygnacji parteru budynku A poddanego remontowi w 2008 r., w którego skład wchodzą szatnie, umywalnie, pomieszczenia socjalne i rekreacyjne 2. pozostawienie sali gimnastycznej z przebudową jej zaplecza 3. zlokalizowanie biblioteki z czytelnią w części budynku B 4. zlokalizowanie stanowiska portiera przy wejściu głównym 5. nowy układ toalet z wyodrębnieniem toalety dla osób niepełnosprawnych I PIĘTRO 1. zlokalizowanie 3 sal ćwiczeń wyposażonych w podłogę typu Akusta z wykładziną wierzchnią przystosowaną do tańca, ekrany akustyczne i oświetlenie typu teatralnego 2. zlokalizowanie pomieszczeń administracyjnych i sali wykładowej (ew. Sali Rady Wydziału) 3. zaprojektowanie toalet dla pracowników i pomieszczeń porządkowych II PIĘTRO 1. zlokalizowanie 3 sal ćwiczeń wyposażonych w podłogę typu Akusta z wykładziną wierzchnią przystosowaną do tańca, ekrany akustyczne i oświetlenie typu teatralnego 2. zlokalizowanie sali wykładowej 3. zaprojektowanie szatni i sanitariatów dla studentów III PIĘTRO 1. zlokalizowanie 2 sal ćwiczeń wyposażonych w podłogę typu Akusta z wykładziną wierzchnią przystosowaną do tańca, ekrany akustyczne i oświetlenie typu teatralnego 2. zlokalizowanie sali wykładowej 3. zlokalizowanie 2 pomieszczeń garderób teatralnych 4. zaprojektowanie toalet i pomieszczeń porządkowych PODDASZE (część A) 1.zlokalizowanie pomieszczenia wentylatorowni 2.cześć hotelowa mieszcząca 5 pokoi gościnnych z łazienkami Klatka schodowa w części B spełnia aktualne wymogi normatywne. Zakres robót budowlanych obejmuje: - prace rozbiórkowe - prace konstrukcyjne płyty fundamentowej, nowych stropów gęstożebrowych, konstrukcji dachu - wykonanie nowej klatki schodowej - wykonanie nowego pokrycia dachu i zabezpieczenia p.-poż konstrukcji - remont i termoizolacja elewacji - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie szybu windowego oraz dźwigu osobowego - wykonanie nowych podziałów sal, wykonanie posadzek i stropów podwieszanych - roboty instalacyjne w zakresie: Instalacje sanitarne: wodno-kanalizacyjne, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, centralnego ogrzewania i modernizacja kotłowni Instalacje elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej, instalacji słaboprądowej, wykonanie instalacj telekomunikacyjnej - roboty drogowe w zakresie dojazdu do budynku oraz wymiana pokrycia podwórka Harmonogram robót ze względu na możliwości finansowe zakłada realizację inwestycji w dwóch etapach: ETAP I Wykonanie prac w obrębie segmentu A i C z modernizacją kotłowni celem utrzymania ciągłości grzania w sezonie zimowym. Rozpoczęcie robót w maju 2011 r., zakończenie w styczniu 2012 r. przy jednoczesnym zachowaniu działalności dydaktycznej w segmencie B. ETAP II Rozpoczęcie w lipcu 2012 r. i zakończenie w styczniu 2013 r. Ze względu na udział środków europejskich konieczne jest wydzielenie z całości zadania realizacji sal dydaktycznych II i III piętra. Rozliczenie tego zakresu musi zostać wyodrębnione w odbiorach, fakturowaniu z uwzględnieniem procentowego udziału w kosztach w części wspólnej budowlanej, np. klatki schodowe oraz w instalacjach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). Gwarancja(-e) ma(-ją) być co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną(-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Okres ważności wadium rozpoczyna swój bieg wraz z terminem składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego w banku Kredyt Bank S.A. II O Kraków nr konta 61 1500 1487 1214 8003 8368 0000. Na dowodzie wpłaty należy wpisać: Wadium do przetargu Nr K-381-4/11. 7. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach