Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na I piętrze bud. A 12 - w pomieszczeniach Wydziałowej pracowni komputerowej, samorządu studenckiego, w sali konferencyjnej oraz w korytarzu - Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki
    ul. Stefanowskiego 18/22 18/22
    90-924 Łódź
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na I piętrze bud. A 12 - w pomieszczeniach Wydziałowej pracowni komputerowej, samorządu studenckiego, w sali konferencyjnej oraz w korytarzu - Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy robót: Remont wielobranżowy w tym roboty budowlane wykończeniowe, roboty elektryczne i instalacja p.poż, wykonanie sieci okablowania strukturalnego, roboty wentylacyjne z klimatyzacją w tym: * Remont pomieszczenia Wydziałowej pracowni komputerowej z podziałem ścianką przeszkloną na część studencką i pomieszczenie kadry w zakresie wymiany posadzek na gres, wymiany sufitu podwieszonego, wymiany stolarki drzwiowej, wymiany instalacji elektrycznej i komputerowej, instalacji p.poż, zamontowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, robót tynkarskich i malarskich; * Remont pomieszczenia samorządu studenckiego w zakresie wymiany posadzki na panele drewniane typu deska barlinecka, wymiany sufitu podwieszonego, wymiany stolarki drzwiowej, wymiany instalacji elektrycznej, instalacji p.poż, zamontowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, robót tynkarskich i malarskich * Remont sali konferencyjnej z przedzieleniem na salę narad i pracownię komputerową dla studentów w zakresie wymiany posadzek na gres, wymiany sufitu podwieszonego, wymiany stolarki drzwiowej, wymiany instalacji elektrycznej i komputerowej, instalacja p.poż, zamontowania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, robót tynkarskich i malarskich; * Remont korytarza w zakresie wymiany posadzki na gres ze skuciem lastrika i wykonaniem nowej warstwy wyrównawczej pod posadzkę, wymiany sufitu podwieszonego, wymiany obudowy podciągów i słupów z płyt g-k naruszcie metalowym, wymiany stolarki drzwiowej, wymiany instalacji elektrycznej, instalacji p.poż., robót tynkarskich i malarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy) 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, udokumentowane wykonaniem co najmniej 3 zamówień zawierających te roboty o cenie brutto min. 200 tys. zł każda. Roboty te powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i zawierać roboty budowlane wykończeniowe i elektryczne, a co najmniej jedno zamówienie musi zawierać roboty instalacji wentylacyjnych 4. Wykonawca zatrudnia w pełnym wymiarze co najmniej 8 osób na stanowiskach produkcyjnych w tym co najmniej 2 osobami, które posiadają wymagane dla zakresu prac elektrycznych świadectwa kwalifikacyjnego co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. z dnia 29 lipca 2005 r.) 5. Wykonawca dysponuje osobami, które będą pełniły funkcje kierowników robót w niniejszym zamówieniu posiadającymi odpowiednie (wymagane przez ustawę Prawo Budowlane) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.04 (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - wg zał. 1 c) Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg zał. 2 Do wykazu należy dołączyć referencje inwestora potwierdzające zakres robót, wartość robót brutto, okres wykonywania robót i miejsce wykonywania robót z potwierdzeniem ich jakości i terminowości (można dodatkowo dołączyć protokoły odbioru robót) d) Oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia i kadrze technicznej - wg zał. 3 Do oświadczenia należy dołączyć kopie potwierdzone uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie jako kierownika budowy/robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wymienione wyżej osoby nie są pracownikami Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej. e) Oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej - wg zał. 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku i załaczników do wniosku dostępne są na stronie Zamawiającego www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach