Przetargi.pl
Pozyskanie i zrywka drewna pod trasę S8 dla Nadleśnictwa Syców 2710-1/2009/U

Nadleśnictwo Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. (0-62) 7852127 , fax. (0-62) 7869032
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Syców
    ul. Kolejowa 14 14
    56-500 Syców
    tel. (0-62) 7852127, fax. (0-62) 7869032
    REGON: 25051943500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sycow.lasypanstwowe.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowoścu prawnej - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozyskanie i zrywka drewna pod trasę S8 dla Nadleśnictwa Syców 2710-1/2009/U
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi - prace leśne z zakresu pozyskania i zrywki drewna pod trasę S8 dla Nadleśnictwa Syców leśnictw: Bałdowice, Wioska Stradomia, przewidziane do wykonania do końca października 2009 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w tym postępowaniu. Zamawiający nie żąda należytego zabezpieczenia wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy: 6.1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj: 6.1.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 5.1.1.2.1. Wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonanie w okresie od 01-01-2007r. do 31.12.2008 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł. (netto) rocznie, potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającymi. 5.1.1.2.2. Wykonawcy wykażą i udokumentują zatrudnienie personelu kierowniczego (nadzoru) w ilości minimum 1 osoby posiadającej wykształcenie leśne. 5.1.1.2.3. Wykonawcy wykażą posiadanie lub dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: - pilarki spalinowe - 6 szt. - - ciągnik (rolniczy lub specjalistyczny) -3 szt. , 5.1.1.2.4. Wykonawcy wykażą posiadanie lub dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - osoby z ukończonym kursem uprawniającym do pracy pilarkami spalinowymi dla min. 6 pilarzy - osoby posiadające uprawnienia do kierowania ciągnikami - min. 3 5.1.1.5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy przedstawią dokumenty stwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (w przypadku podpisania umowy z danym wykonawcą, polisa OC będzie musiała obowiązywać przez cały okres umowy). 5.1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 6.2 Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych pkt.5.1 zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty odrzucone. 6.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 6.3.1 Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron na rzecz jednej do reprezentowania ich w postępowaniu. Wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców. 6.3.2 W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 6.3.3 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 6.3.4 Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 6.3.5 pełnomocnicy konsorcjum przyjmują do realizacji zadania wynikające z art. 304 §1 bądź §3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - pracodawca lub przedsiębiorca nie będący pracodawcą jest obowiązany zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy, o których mowa w art. 207 §2 , osobą fizycznym wykonującym prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, a także osobom prowadzącym w zakładzie pracy lub miejscu wyznaczonym przez pracodawcę na własny rachunek działalność gospodarczą. 6.3.6 członkowie konsorcjum przyjmują do realizacji zadania wynikające z art. 304 1( ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy) przestrzeganie w całości postanowień art.211 Kp 6.4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcja). 7.2 Oferta musi zawierać: 7.2.1 - wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2710 - 12009U, 7.2.2 - wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ 2710 - 12009U. 7.2.3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - oświadczenie wykonawca powinien złożyć na formularzu ofertowym, 7.2.4 - Wykaz naniesionych w ofercie poprawek przed jej złożeniem, jeżeli takie zo?stały naniesione, 7.2.5 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.2.6 - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną (konsorcjum) w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 7.2.7 - Zobowiązanie do przestrzegania zasad FSC - załącznik nr 5 do SIWZ 2710 - 12009U; 7.2.8 - Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie?nia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamó?wienia (do oferty należy dołączyć kopie stosownych dyplomów, certyfikatów, świadectw, potwierdzeń, referencji), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ 2710 - 12009U Należy również dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7.2.9 - Licencję Stowarzyszenia Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równo?ważny dokument. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie od 01-01-2007r. do 31-10-2008 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł. (netto) rocznie, potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającymi; 7.2.10 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 7 do SIWZ 2710 - 12009U. Należy również dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7.2.11 - Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł; 7.2.12 - Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń - na formularzu ofertowym. 7.3 W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.4 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 7.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej to składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15.05.2006r. (Dz.U. 87.2006). 7.6 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sycow.lasypanstwowe.poznan.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach