Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
ul. Zdrojowa 39 39
57-320 Polanica-Zdrój
tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
REGON: 00028833700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont apartamentów w Szpitalu Uzdrowiskowym Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont trzech apartamentów w budynku Szpitala Uzdrowiskowego Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju przy ul. Parkowej 4. Zakres prac obejmuje: Remont wnętrza apartamentów,wymiana posadzek,wymiana instalacji wentylacji i klimatyzacji,wymiana instalacji sanitarnej wraz z wykonaniem dodatkowego węzła sanitarnego ( do wykonania pion do piwnicy),wymiana instalacji elektrycznej i niskoprądowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich oprawień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełnić następujące warunki: a.spełnia warunki określone w art 22 ust 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, b.jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi , c.dysponuje kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego d.do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia, tj. konstrukcyjno-budowlanej; instalacji w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych i potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. e.posiada doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonał przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszą niż 300 tys zł brutto stanowiącym przedmiot zamówienia, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony druk Formularz ofertowy - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 4)Uprawnienia zgodne z warunkami udziału w przedmiotowym zamówieniu, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną , z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty realizacji wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie w treści ze wzorem stanowiącym zał do SIWZ. 6) Wykaz osób -personelu kierującego robotami, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia potwierdzone zaświadczeniem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, 7)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 8)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie 9)Wykaz robót powierzonych podwykonawcom, 10)Kosztorys ofertowy zgodny w zakresie rzeczowym oraz zgodny w zakresie podstawy wyceny z załączonymi do opisu przedmiotu zamówienia przedmiarami robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną