Przetargi.pl
PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2011-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTROENERGETYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia są prace projektowe w branży elektroenergetycznej. Niniejsze zamówienie obejmuje dwa zadania. ZADANIE NR 1 - Rozbudowa oświetlenia - Raszówka ul. Leśna (dokumentacja). Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) Odcinek 1 -opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 212) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 250m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-832/10/5562 z dnia 05.11.2010r. (Zał. nr 8 do SIWZ), 3) Odcinek 2 - opracowanie projektu rozbudowy oświetlenia ulicznego w Raszówce ul. Leśna (dz. nr 195) - zadanie obejmuje budowę nowego obwodu oświetleniowego wraz z szafą oświetleniową i jej zasilaniem. Długość linii ok. 400m. Na podstawie wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p nr RD 2.4/JN/4112-831/10/5563 z dnia 05.11.2010 r. (Zał. nr 9 do SIWZ), 4) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - po 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz. + plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 2 -Doprowadzenie prądu do wiaty na boisku sportowym w Składowicach. Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres opracowania: 1) mapa do celów projektowych, 2) analiza oddziaływania projektowanego zagospodarowania terenu na kolizje z sieciami EnergiiPro S.A., 3) opracowanie projektu Wewnętrznej Linii Zasilającej (linia kablowa ok. 10 m) zestaw pomiarowy przy granicy działki nr 92/1 - wg wydanych przez EnergiaPro ROD Lubin t.w.p. Nr RD 2.4/JN-4112-419/11/3782 z dnia 23.05.2011 r. (Zał. nr 10 do SIWZ), 4) opracowanie projektu zewnętrznej instalacji (linia kablowa ok. 30m) relacji zestaw pomiarowy a szafa rozdzielcza wolnostojąca zabudowana przy wiacie (rozdzielnię wyposażyć w 2 gniazda 3-faz. i 4 gniazda 1-faz. Z odpowiednimi zabezpieczeniami przeciążeniowymi i różnicowoprądowymi, 5) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wynikających z obowiązującego prawa. Dokumentacja projektowa musi być opracowana i przekazana w następującej formie: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie umożliwiającym opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 5 egz., b) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - po 1 egz.+ plik .ath w programie Norma, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egz. W/w dokumentacja w formie elektronicznej - pliki z rozszerzeniem dwg, pdf i jpg na płycie CD z wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego. ZADANIE NR 1 i ZADANIE NR 2: Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji: modyfikacja i utrwalanie; zwielokrotnienie techniką drukarską, fotograficzną lub kserograficzną; wprowadzenie do obrotu; dokonywanie adaptacji, zmiany projektu jego rozbudowy, modernizacji i remontu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: - ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm.) zwanej dalej prawem budowlanym, - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), - Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t. jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Wymagany termin realizacji zamówienia: ZADANIE NR 1 -16 tygodni (tj. 112 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę dla każdego Odcinka oddzielnie. ZADANIE NR 2 - 12 tygodni (tj. 84 dni) licząc od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach