Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2019-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRACE PROJEKTOWE dla inwestycji pn.: Poprawa stanu infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i remonty dróg w obszarze Dolnego Śląska – Remonty i przebudowa dróg i infrastruktury drogowej - droga wojewódzka nr 392 od km 13+400 do km 14+250 w m. LĄDEK ZDRÓJ. CPV 71320000-7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRACE PROJEKTOWE dla inwestycji pn.: Poprawa stanu infrastruktury drogowej poprzez przebudowę i remonty dróg w obszarze Dolnego Śląska – Remonty i przebudowa dróg i infrastruktury drogowej - droga wojewódzka nr 392 od km 13+400 do km 14+250 w m. LĄDEK ZDRÓJ. Celem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wraz z niezbędnymi zezwoleniami, w tym ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), umożliwiającej wyłonienie wykonawcy i rozpoczęcie robót budowlanych dla przedmiotowego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: ZESTAWIENIE CENOWE – wg załącznika do SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 11 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu”
Dodano: 2024-03-26 - Cyklostrada Dolnośląska – południowy odcinek „Trasy Złotej” Opracowanie projektu budowlanego
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów
Dodano: 2024-03-25 - Realizacja w formule zaprojektuj – wybuduj inwestycji p.n. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie
Dodano: 2024-03-24 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Stępin, sieciami przesyłowymi do sieci kanalizacji sanitarnej w Borowej
Dodano: 2024-03-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Modrej, Kalinowej, Azaliowej w miejscowości Mirków, gm. Długołęka
Dodano: 2024-03-15 - Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklodtrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Wisznia Mała
Dodano: 2024-03-14 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy świetlic wiejskich w Drzemlikowicach i w Marcinkowicach
Dodano: 2024-02-28 - „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Kolejarskiej 6 w Wałbrzychu”
Dodano: 2024-02-26