Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gmin: Wiejskiej Świdnica, Marcinowice, Żarów, Strzegom

Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-140 Jaworzyna Śląska, Powstańców 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746622920
  • Data zamieszczenia: 2024-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego
    Powstańców 12
    58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 746622920
    REGON: 890724480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gmin: Wiejskiej Świdnica, Marcinowice, Żarów, Strzegom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1994D na odcinku Zebrzydów – Biała, Biała - ChwałkówPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1994D 1) Opis prac projektowych: Dokumentację projektową Wykonawca ma sporządzić w zakresie koniecznym do wykonania zadania. Dokumentacja musi posiadać wszelkie wymagane opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz musi być sporządzona z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnaz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. W przypadku, gdy podczas prowadzenia robót zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji niezbędnej dla realizacji zadania, wykonawca jest zobowiązany na własny koszt wykonać taką dokumentację. Szczegółowe wymagania Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.2) Opis robót budowlanych:- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,- roboty ziemne,- roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych,- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,- wykonanie zjazdów,- wykonanie poboczy,- wykonanie chodnika,- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,- remont obiektu mostowegoPonadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robótSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnicaCzęść 2 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2881D Morawa - PrzyłęgówPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2881D na odcinku Morawa - Przyłęgów. Długość odcinka 3,7 kmZakres robót obejmuje m.in.:- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną,- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,- wykonanie poboczy,- oczyszczenie rowów z namułuPonadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robótSzczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnicaCzęść 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2900D odcinek Sady – Mysłaków wraz z budową chodnika w miejscowości SadyPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1994D 1) Opis prac projektowych: Dokumentację projektową Wykonawca ma sporządzić w zakresie koniecznym do wykonania zadania. Dokumentacja musi posiadać wszelkie wymagane opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz musi być sporządzona z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnaz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. W przypadku, gdy podczas prowadzenia robót zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji niezbędnej dla realizacji zadania, wykonawca jest zobowiązany na własny koszt wykonać taką dokumentację.Szczegółowe wymagania Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.2) Opis robót budowlanych- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,- roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej,- budowa linii kablowej nN i oświetlenia drogowego,- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,- wykonanie chodnika,- wykonanie zjazdów,- wykonanie poboczy,- wykonanie oznakowania poziomego i pionowegoPonadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robótSzczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 14 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnicaCzęść 4 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2941D na odcinku od DK35 w kierunku m. JagodnikPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2941D odcinek od DK35 w kierunku miejscowości Jagodnik. Długości odcinka – 156m.Zakres robót obejmuje m.in.:- rozebranie istniejącej nawierzchni,- przebudowa chodnika,- wykonanie podbudowy,- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robótSzczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 15 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnicaCzęść 5 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2876D wraz z budową zjazdu publicznego do drogi gminnej na Osiedle Sowie w m. Bystrzyca GórnaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2876Dwraz z budową zjazdu publicznego do drogi gminnej na Osiedle Sowie w miejscowości Bystrzyca Górna. Długości odcinka – 150,24m.Zakres robót obejmuje m.in.:- roboty ziemne- wykonanie podbudowy,- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,- wykonanie poboczy, - wykonanie odwodnienia,- wykonanie oznakowania pionowego i poziomegoPonadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robótSzczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 16 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnicaCzęść 6 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2085D odcinek Klecin - KraskówPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2876Dwraz z budową zjazdu publicznego do drogi gminnej na Osiedle Sowie w miejscowości Bystrzyca Górna. Długości odcinka – 150,24m.Zakres robót obejmuje m.in.:- frezowanie nawierzchni- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,- wykonanie poboczy, - wykonanie odwodnienia,- wykonanie oznakowania poziomegoPonadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robótSzczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 17 do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta winna być zabezpieczona wadium o wartości:dla części nr 1 – 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotychdla części nr 2 - 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotychdla części nr 3 - 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotychdla części nr 4 - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotychdla części nr 5 - 7 000,00 zł słownie: siedem tysięcy złotychdla części nr 6 - 7 000,00 zł słownie: siedem tysięcy złotych2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu,b. gwarancjach bankowych,c. gwarancjach ubezpieczeniowych,d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w VELOBANK SA nr 82 1560 0013 2216 3526 7000 0005.4 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 11.2 b)-d), Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie Zakupowej oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).5 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy:a. nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b. kwotę gwarancji,c. termin ważności gwarancji „od dnia ..…………. do dnia ………….…”d. zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.6 Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.7 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25.07.2024r.8 Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.9 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ lub nieutrzymywanie nieprzerwanie wadium do upływu terminu związania ofertą spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.11 Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnegoz Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określonew art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek1.4 zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:Dla Części nr 1 i 31) Wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył przynajmniej dwa zadania dotyczące wykonania robót związanych z przebudową lub remontem drogi masą bitumiczną na odcinku min. 2 km (każde z zadań).2) Wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do projektowania w branży drogowej bez ograniczeń3) Wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającąuprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,Dla Części nr 2 i 61) Wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył przynajmniej dwa zadania dotyczące wykonania robót związanych z przebudową lub remontem drogi masą bitumiczną na odcinku min. 1,5 km (każde z zadań),2) Wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,Dla Części nr 4 i 53) Wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył przynajmniej dwa zadania dotyczące wykonania robót związanych z przebudową lub remontem drogi masą bitumiczną na odcinku min. 150m (każde z zadań),4) Wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach