Przetargi.pl
Prace porządkowe oraz zimowe utrzymanie terenu, przejętego w zarząd od 01.01.2009 r przez Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., położonego wokół PKiN w rejonie ulic: Al.Jerozolimskie, Marszałkowska, Świętokrzyska, Emilii Plater, w okresie od 01.11.2009 r do 31.08.2010 r (dziesięć miesięcy)

Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-901 Warszawa, plac Defilad 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 656 7698 , fax. 022 656 63 37
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o.
    plac Defilad 1 1
    00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 656 7698, fax. 022 656 63 37
    REGON: 01490354700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowe oraz zimowe utrzymanie terenu, przejętego w zarząd od 01.01.2009 r przez Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., położonego wokół PKiN w rejonie ulic: Al.Jerozolimskie, Marszałkowska, Świętokrzyska, Emilii Plater, w okresie od 01.11.2009 r do 31.08.2010 r (dziesięć miesięcy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje stałe, kompleksowe utrzymanie w czystości terenów utwardzonych, trawników, klombów, usuwania na bieżąco odpadów komunalnych oraz odśnieżania i likwidację oblodzenia w okresie zimowym wskazanego terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.wykonali w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż oferowana wartość niniejszego zamówienia, obejmujące co najmniej wywóz odpadów komunalnych w kontenerach oraz mechaniczne odśnieżanie dróg, z podaniem daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 6.złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ, 7.zabezpieczą ofertę wadium w wysokości 20 000 zł, Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt.5 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 20 000,- zł. 2.Wypełniony FORMULARZ OFERTY (zał. Nr 1 do SIWZ), 3.Wypełniony FORMULARZ CENOWY (zał. Nr 2 do SIWZ), 4.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ), 5.Ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( o ile dotyczy - patrz zał. nr 3 do SIWZ). 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), prac o wartości nie mniejszej niż oferowana wartość niniejszego zamówienia, obejmujący co najmniej wywóz odpadów komunalnych w kontenerach oraz mechaniczne odśnieżanie dróg, z podaniem daty i miejsca wykonywania (zał. Nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 7.Projekt umowy zaakceptowany podpisem/podpisami (zał. Nr 5 do SIWZ), 8.Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (ustawa z dnia 13.09.1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. z 2005 r Nr 236 poz. 2008 z późn.zm.). 9.Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (ustawa z dnia 27.04.2001 r o odpadach, Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn.zm.). 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Umowa spółki cywilnej lub pełnomocnictwa do jej reprezentowania, jeżeli działalność gospodarcza Wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 12.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału. 13.Ew. oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie. Poza wymienionymi wyżej dokumentami Wykonawca może do oferty załączyć inne dokumenty poświadczające wiarygodność jego firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach