Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Staszica 35
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-23 6925251, 6925252 , fax. 0-23 6922722
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pułtuskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Staszica 35 35
06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
tel. 0-23 6925251, 6925252, fax. 0-23 6922722
REGON: 14124629800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Leasing operacyjny 1 szt. nowej zamiatarki ulicznej elewatorowej w formie przyczepy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Leasing operacyjny 1 szt. nowej zamiatarki ulicznej elewatorowej w formie przyczepy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00zł ( słownie : pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 28.08.2009r do godz. 10.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu modą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą / spełnia- nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.44 ustawy Pzp oraz art 22 ust.1 ustawy Pzp , sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli obrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiazań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umpultusk.bip.org.pl w zakładce jednostki organizacyjne gminy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DO WSPÓŁPRACY Z OSPRZĘTEM CAŁOROCZNYM
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki
Dodano: 2012-07-11 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2012-06-29 - Dostawa samojezdnej zamiatarki kompaktowej używanej, finansowanej w formie leasingu operacyjnego, z przyjęciem przez Dostawcę w ramach wzajemnego rozliczenia używanej przez Zamawiającego samojezdnej zamiatarki kompaktowej marki Johnston typ 5000.
Dodano: 2010-08-03 - DOSTAWA UŻYWANEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ WYPRODUKOWANEJ W LATACH 2006 - 2008
Dodano: 2009-12-21 - Leasing operacyjny 1 szt. fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej elewatorowej w formie przyczepy
Dodano: 2009-11-19 - Dostawa zamiatarki elewatorowej doczepnej
Dodano: 2009-10-06 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej dwukołowej - nr postępowania 096/09
Dodano: 2009-06-10