Przetargi.pl
DOSTAWA UŻYWANEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ WYPRODUKOWANEJ W LATACH 2006 - 2008

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 781 68 18 wew. 137 , fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
    REGON: 14168401200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA UŻYWANEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ WYPRODUKOWANEJ W LATACH 2006 - 2008
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę używanej zamiatarki chodnikowej wyprodukowanej w latach 2006 - 2008 o następujących parametrach: 1) Zamiatarka chodnikowa, kompaktowa, ssąca; 2) Podwozie dwuosiowe; 3) Długość ze szczotkami: - minimum - 3500 mm - maksimum - 4000 mm; 4) Szerokość bez szczotek: - minimum - 1100 mm - maksimum - 1300 mm; 5) Wysokość: - minimum: 1900 mm - maksimum - 2100 mm; 6) Rozstaw osi: - minimum 1400 mm - maksimum 1800 mm; 7) Szerokość zamiatania - regulowana, - minimalna 1300 mm, - maksymalna nie więcej niż 2500 mm, 8) Napęd hydrostatyczny na 4 koła; 9) System zabezpieczający przed przewróceniem na zakrętach; 10) Blokada mechanizmu różnicowego; 11) Każde koło amortyzowane i resorowane; 12) Ogumienie: 4 opony przeznaczone do jazdy po nawierzchni z płytek betonowych i kostki brukowej + koło zapasowe (opona+felga); 13) Siedzenie kierowcy regulowane, pasy bezpieczeństwa; 14) Licznik motogodzin; 15) Dwie szczotki tarczowe: - o średnicy od 700 do 900 mm, - napędzane silnikami hydrauliczymi, - regulowane, - indywidualnie odchylane, - umieszczone z przodu pojazdu, - przeznaczone do czyszczenia płytek betonowych oraz kostki brukowej; 16) Regulowana z kabiny operatora prędkość obrotowa szczotek od 0 do 200 obr./min 17) Ssawa zanieczyszczeń o szerokości minimum 300 mm, chroniona przed uszkodzeniem spowodowanym najechaniem na krawężnik; 18) Kanał ssący o średnicy minimum 150 mm; 19) Pojemnik na śmieci minimum 1000 l; 20) Wysokość opróżniania - do pojemnika zewnętrznego o wysokości 130 cm; 21) Układ wody do spryskiwania - przy obu szczotkach - w kanale ssącym; 22) Zbiornik na wodę do spryskiwania min. 185 l, bez recyrkulacji wody; 23) Maksymalna wysokość pokonywanych krawężników wg. DTR - minimum 200 mm; 24) Ciężar maszyny pustej z paliwem - minimum 1800 kg, - maksimum 2000 kg; 25) Silnik: - wysokopreżny - chłodzony cieczą - wtrysk bezpośredni; 26) Moc silnika: - minimum 40 KM (Diesel); 27) Układ hamulcowy wraz z dodatkowym hamulcem postojowym; 28) Wspomaganie układu kierowniczego; 29) Wentylator ssący napędzany hydraulicznie; 30) Ręczny wąż ssawny - średnica min. 100 mm - długość min. 3 m ; 31) Kabina wykonana ze stali nierdzewnej, w pełni oszklona, wentylowana, ogrzewana; 32) Oświetlenie robocze, pomarańczowe (tzw. kogut); 33) Światło i sygnał akustyczny cofania; 34) Trójkąt ostrzegawczy; 35) Gwarancja na całość urządzenia - 12 miesięcy; 36) Rok produkcji 2006 - 2008; 2. Inne warunki przedmiotowe: a) pełna sprawność funkcjonalna, b) brak wycieków oleju z silnika oraz z instalacji hydraulicznej, c) brak ognisk korozji elementów metalowych, d) brak perforacji nadwozia i uszkodzeń powłoki lakierniczej, e) czas dostępu serwisu nie dłuższy niż 24 godziny, f) w zakresie obsługi zamiatarki chodnikowej dokonać przeszkolenia dwóch pracowników, g) minimalny okres gwarancji 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Wykonawca wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ będą stanowiły podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, a zamawiający na podstawie tych dokumentów i oświadczeń dokona oceny ofert. Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował regułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; III. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy załączyć: a) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie IV. Pozostałe dolumenty: a) Wypełniony formularz oferty b) Wypełniony Opis techniczny oferowanej zamiatarki chodnikowej c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://bip.pgk.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach