Przetargi.pl
Ppracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla przedsięwzięcia „Remont konserwatorski w zakresie elewacji, dziedzińca, piwnic oraz pomieszczeń parteru budynku Domu Długosza w Krakowie przy ul Kanoniczej 25, wraz z pracami izolacyjnymi ścian fundamentowych

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25
    31-002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 38719130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ppracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla przedsięwzięcia „Remont konserwatorski w zakresie elewacji, dziedzińca, piwnic oraz pomieszczeń parteru budynku Domu Długosza w Krakowie przy ul Kanoniczej 25, wraz z pracami izolacyjnymi ścian fundamentowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla przedsięwzięcia „Remont konserwatorski w zakresie elewacji, dziedzińca, piwnic oraz pomieszczeń parteru budynku Domu Długosza w Krakowie przy ul Kanoniczej 25, wraz z pracami izolacyjnymi ścian fundamentowych. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto sporządzenie inwentaryzacji budynku Domu Długosza w zakresie objętym przedmiotem Zamówienia. Dom Długosza wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-51. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień) tj: a) sporządzenie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, wykonanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 ze zm.); b) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegółowiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty i realizacji robót budowlanych. Projekt wykonawczy musi uwzględniać wymagania określone w §5 (zakres projektów wykonawczych) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września·¬2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); c) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w §13 (elementy składowe specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) i §14 (części specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września·¬2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). Treść STWiOR musi zawierać także zestawienie materiałów we wszystkich branżach tematycznie (zgodnie z technologią). Dla każdego materiału Wykonawca poda parametry istotne z punktu widzenia przyjętych rozwiązań projektowych i określi przedział albo poda wartości minimalne lub maksymalne parametrów, jakimi należy się kierować przy wyborze materiału oraz poda co najmniej dwa przykłady (konkretne produkty), które spełniają wymagania projektowe, w celu sprawdzenia możliwości ich pozyskania. d) sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września·2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. W odniesieniu do przedmiarów Zamawiający wymaga ponadto, aby: - każda pozycja przedmiaru zawierała dokładne odniesienie do treści STWiOR (ze szczegółowym wskazaniem odpowiedniego punktu w STWiOR lub konkretnej strony, - obliczenia jednostek miary dla pozycji przedmiarowej wykonane były poprzez wpisanie odniesień do konkretnych rysunków z projektu wykonawczego. Wszystkie użyte wartości liczbowe muszą być przyjmowane z rysunków, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca dołączy dodatkowe szkice uzasadniające przyjęte wartości; e) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389). Zamawiający wymaga ponadto, aby: - kosztorys inwestorski został opracowany z określeniem cen jednostkowych metodą szczegółową, zgodnie z § 4 ust 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym; - każda pozycja musi zawierać dokładne odniesienie do treści STWiOR (ze wskazaniem odpowiedniego punktu w STWiOR); - ceny w kosztorysie inwestorskim muszą być aktualne na dzień przekazania Zamawiającemu projektu wykonawczego; f) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) i przekazana Zamawiającemu w formie pisemnej (dwa egzemplarze) i elektronicznej na jednym nośniku danych, w formacie .pdf, pliki o maksymalnej wielkości 15 MB elektronicznej; 2) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 3) Uczestnictwo w procedurze udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane, które mają zostać wykonane w oparciu o opracowaną dokumentację w zakresie: a) uczestnictwa w pracach komisji przetargowej powołanej przez Zamawiającego dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, które będą wykonywane w oparciu o opracowaną przez niego dokumentację projektową. W szczególności wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania odpowiedzi na pytania dotyczące treści dokumentacji projektowej, składane w trakcie procedury przetargowej przez zainteresowanych wykonawców robót budowlanych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż jeden dzień roboczy. b) udzielania odpowiedzi lub wydawania opinii w przypadku zaproponowania przez wykonawcę robót budowlanych, w ofercie przetargowej, materiałów lub urządzeń "równoważnych", tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaproponowania przez niego norm równoważnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania na etapie analizy ofert wykonawców robót, na wniosek Zamawiającego, pisemnych opinii na temat spełniania przez te produkty minimalnych wymagań oraz równoważności podanych norm. 4) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na IV Etapy odpowiadające poszczególnym zakresom prac wskazanych wyżej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej w dniu 19.06.2019 r. o godz. 13.00 w Krakowie, ul. Kanoniczej 25 . W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: www. daniel_h@poczta.fm do dnia 18.06. 2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Alior – Bank nr rachunku 68 2490 0005 0000 4600 7045 8159 – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: ZP.240.19 – 27 , wskazać NIP Wykonawcy 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Alior – Bank nr rachunku 68 2490 0005 0000 4600 7045 8159 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału do siedziby, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Bernardyńska 3 , 31-069 Kraków Biuro Zamówień Publicznych pok. 100 do dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert, w taki sposób aby Zamawiający mógł się zapoznać z jego treścią. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 9. Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 10. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. (Wskazane jest aby kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca dołączył do oferty). 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, a dowody w oryginale, bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej, a więc również w odniesieniu do innych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendacje opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia dotyczącego istnienia lub braku powiązań kapitałowych przedstawiony jest w załączniku do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach