Przetargi.pl
Projekt techniczny przebudowy Przedszkola nr 3 w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na Żłobek Miejski oraz utworzenie oddziału przedszkolnego z dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż.

Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
    pl. Jana Pawła II 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
    REGON: 00052642300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt techniczny przebudowy Przedszkola nr 3 w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na Żłobek Miejski oraz utworzenie oddziału przedszkolnego z dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Projekt techniczny przebudowy Przedszkola nr 3 w Wadowicach w zakresie adaptacji części parteru na Żłobek Miejski oraz utworzenie oddziału przedszkolnego z dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż.” w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania kompletną wielobranżową dokumentację projektową wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, bądź skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. Inwestycja realizowana będzie w budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Wadowicach przy ul. Lwowskiej 24 w części kondygnacji parteru. Pomieszczenia obecnie wykorzystywane są na potrzeby organizacji pracy pozaszkolnej. Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków (karta nr 187) oraz znajduje się w strefie otulinowej układu urbanistycznego, na podstawie decyzji o wpisie do rejestru zabytków (nr rej. A-514/87). Z uwagi na powyższe dla dokumentacji należy uzyskać opinię małopolskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. 2.Zakres opracowania (dla projektowanego żłobka) obejmuje część kondygnacji parteru budynku o powierzchni około 116 m2, składającej się z sali lekcyjnej, sekretariatu oraz gabinetu dyrektora, korytarza i hallu oraz wewnętrznej klatki schodowej oraz wykonanie w tym miejscu żłobka jedno-oddziałowego dla 12 dzieci (zmiana zamierzonego sposobu użytkowania części parteru na żłobek – ze względu na zmianę warunków bezpieczeństwa pożarowego i warunków sanitarnych). 3.Zakres opracowania (dla projektowanych oddziałów przedszkolnych) obejmuje część kondygnacji parteru budynku o powierzchni około 133 m2, składającej się z sal lekcyjnych, zaplecza sekretariatu, szatni oraz istniejących toalet oraz wykonanie w tym miejscu dwóch oddziałów przedszkolnych: jednego dla 22 dzieci i drugiego dla 20 dzieci (zmiana zamierzonego sposobu użytkowania części parteru na oddziały przedszkolne – ze względu na zmianę warunków bezpieczeństwa pożarowego i warunków sanitarnych). 4.Wstępne założenia projektowe zakładają utworzenie pomieszczeń żłobka oraz dwóch oddziałów przedszkolnych jako wydzieloną pożarowo odrębną strefę ZL II z zapewnionym wejściem poprzez istniejącą klatkę schodową na której zostanie zamontowana stała platforma podnośnikowa dla osób niepełnosprawnych. Ponadto w strefie zewnętrznej wejścia do budynku zostanie wykonana pochylnia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla rodziców dowożących dzieci wózkami. Dodatkowo projektuje się przebudowę schodów wejściowych. Od strony podwórza przy sali żłobka oraz oddziału przedszkolnego zostaną wykonane schody ewakuacyjne z uwagi na konieczność właściwej ewakuacji dzieci w strefie ZLII. 5.Schemat funkcjonalny projektowanego żłobka przewiduje utworzenie następujących pomieszczeń m.in.: strefa wejścia wraz z klatką schodową i hallem; strefa komunikacji z szatnią odzieży wierzchniej dla dzieci; sala właściwa żłobka połączona z pomieszczeniem higieniczno-sanitarnym, aneksem kuchennym. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne podzielone na dwie strefy: strefa dla dzieci oraz strefa dla opiekunek. W ramach zadania należy wydzielić miejsce magazynu podręcznego dla strefy żłobka. 6.Dla projektowanych dwóch oddziałów przedszkolnych zakłada się wydzielenie niezależnych łazienek oraz nowej strefy ewakuacji na zewnątrz. Jeden z oddziałów przedszkolnych, przeznaczony dla 22 dzieci powstanie z połączenia dwóch sal zajęć o łącznej powierzchni około 70 m2. W ramach tej przestrzeni należy wydzielić łazienkę dla oddziału. Drugi oddział przedszkolny powstanie z połączenia istniejącej sali zajęć, szatni, sanitariatów oraz zaplecza sekretariatu. Łączna powierzchnia dla oddziału wyniesie około 63 m2. W ramach tej przestrzeni należy wydzielić łazienkę dla oddziału. 7.Schemat podziału przestrzeni na strefy żłobka oraz przedszkola przedstawia rysunek poglądowy o nazwie „podział na strefy” stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach