Przetargi.pl
„Spotkajmy się w pałacu! - rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego Bobrowskich w Andrychowie”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Spotkajmy się w pałacu! - rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego Bobrowskich w Andrychowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn.: „Spotkajmy się w pałacu! - rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo - parkowego Bobrowskich w Andrychowie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kompletnej, wielobranżowej Dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej i kosztorysowej) sporządzonej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) przekazanego przez Zamawiającego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami i decyzjami oraz uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa obejmuje w szczególności następujący zakres: a) Opracowania przedprojektowe (OP), b) Projekt koncepcyjny (PK), c) Projekt budowlany (PB), d) Projekt wykonawczy (PW), e) Projekt technologiczny (PT), f) Projekt zamienny (PZ) gdy wymagane. 2) wykonanie na podstawie opracowanej przez Wykonawcę a zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) robót budowlanych niezbędnych do oddania i użytkowania przewidzianego Umową obiektu budowlanego oraz wszelkich innych robót i prac, zachodzących w toku wykonywania robót budowlanych, a mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości realizacji przedmiotu Umowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i Harmonogramem rzeczowo – finansowo - terminowym, o którym mowa w § 6, w terminie określonym Umową, zwane dalej „robotami budowlanymi”. 3) wykonanie innych robót, usług, dostaw, prac i czynności, gdy są one wymagane przepisami i niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w tym między innymi: a) oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, b) organizację zaplecza budowy, c) wytyczenia geodezyjne, d) organizację dojść i dojazdów do terenu budowy i sąsiadujących posesji w trakcie prowadzenia robót budowlanych, e) zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, f) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, g) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót budowlanych uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, h) badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych, wykonanie niezbędnych badań, pomiarów, rozruchów urządzeń i prób, i) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji robót budowlanych, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz Projektanta, j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z Dokumentacją projektową ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, k) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), l) uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, m) uzyskanie kompletu dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawo Budowlane. 4) świadczenie usług Nadzoru autorskiego (NA) w zakresie i na warunkach określonych w Umowie, w toku wykonywania robót budowlanych. Świadczenie Nadzoru autorskiego ma obejmować 60 pobytów Projektanta na terenie budowy w okresie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu Umowy oraz sposób jego wykonania określają następujące dokumenty, stanowiące integralną część Umowy: 1) Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami– Załącznik nr 1, Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym PFU z wyłączeniem zakresu ujętego w pkt. 2.9.2 „Uszczegółowione wytyczne do aranżacji wnętrz”. 2) Oferta Wykonawcy – Załącznik nr 3, 3) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) – Załącznik nr 4. 4. Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, w ramach 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. 5. Obiekt budowlany będący przedmiotem niniejszego zamówienia jest zabytkowym zespołem pałacowo – parkowym wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych Małopolskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie pod numerem A - 504 decyzją nr 5340/7/87 z dnia 8.06.1987 roku oraz objęty jest ochroną na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – § 9 ust. 2 MPZP, obiekt objęty ochroną z mocy prawa OR – 1. 6. Maksymalny, akceptowany przez Zamawiającego koszt realizacji całości zadania inwestycyjnego (tj. koszt prac projektowych, robót budowlanych, wyposażenia oraz nadzoru autorskiego) nie może przekroczyć kwoty 28.000.000 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem milionów złotych 00/100). 7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu umowy określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) (Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym PFU z wyłączeniem zakresu ujętego w pkt. 2.9.2 „Uszczegółowione wytyczne do aranżacji wnętrz”) wraz z załącznikami. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach