Przetargi.pl
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczony na dostawę nowych części zamiennych do autobusów : Zadanie 1 - Jelcz (PR-110, M-120, M-11, silniki typu SWT 11 i SW - 680), Zadanie 2 - Jelcz M 081MB, Zadanie 3 - DAB-Silkaborg - 7- 1200C,15- 1200 C, Zadanie 4 - Neoplan N 4009, N 4010, N 4011, N 4016, Zadanie 5 - MAN A10 NL222.

Miejski Zakład Komunikacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Warszawska 109/111
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7237342, 7237571
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny
    ul. Warszawska 109/111
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7237342, 7237571
    REGON: 59002453200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie w trybie przetargu nieograniczony na dostawę nowych części zamiennych do autobusów : Zadanie 1 - Jelcz (PR-110, M-120, M-11, silniki typu SWT 11 i SW - 680), Zadanie 2 - Jelcz M 081MB, Zadanie 3 - DAB-Silkaborg - 7- 1200C,15- 1200 C, Zadanie 4 - Neoplan N 4009, N 4010, N 4011, N 4016, Zadanie 5 - MAN A10 NL222.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych części zamiennych do autobusów zgodnie z zadaniem: Zadanie 1: Jelcz (PR-110, M-120, M-11 oraz silnika typ SW - 680 i SWT 11)- zał. Nr 8 do SIWZ, Zadanie 2: Jelcz M 081MB - zał. 9 nr do SIWZ, Zadanie 3: DAB-Silkaborg - 7 1200C, 15 1200 C - zał. Nr 10 do SIWZ, Zadanie 4: Neoplan N 4009, N 4010, N 4011, N 4016 - zał. Nr 11 do SIWZ, Zadanie 5: MAN NL222 (A10) - zał. nr 12 do SIWZ. 3.2 Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do SIWZ wyszczególnionych w pkt. 3.1. 3.3.1 Dostarczane części pojazdów związane z bezpieczeństwem ich użytkowania i ochrony środowiska wyszczególnione w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. (Dz. U. Nr 32, poz.262) muszą spełniać jeden z warunków określonych w § 10 w. w. rozporządzenia. 3.3.2 Pozostałe części nie będące wyszczególnione w załączniku nr 3 do w.w. rozporządzenia muszą być zgodne z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (T.J.Dz.U. z 2004r nr 204, poz. 2087) 3.3.3 Dostarczone części i podzespoły, które wymagają homologacji, muszą być oznaczone znakami homologacji: Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych - E lub Unii Europejskiej - e. 3.3.4 Dostarczone części zamienne muszą być nowe. Nie dopuszcza się części regenerowanych lub składanych z udziałem części regenerowanych. 3.4 Zakład posiada łącznie 39 autobusów, dla poszczególnych zadań ilości autobusów w sztukach: zadanie 1 - 17 autobusów, zadanie 2 - 4 autobusy, zadanie 3 - 6 autobusów, zadanie 4 - 8 autobusów, zadanie 5 - 4 autobusy. 3.5 Przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem Wspólnego Słownika Zamówień (CPV - 34 30 00 00-0).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 5.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami określonymi we wzorze umowy. 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: Warunek I - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; Warunek II - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. 5.3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 6.1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca przedstawi następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1.1. Oświadczenie o spełnieniu (warunku I, II, i III, zgodnie z pkt. 5 SIWZ), wynikające z art. 22 ust 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); 6.1.1.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV (zgodnie z pkt. 5 SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ustawy (zał. nr 4 do SIWZ); 6.1.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.1.4. Formularz oferty według wzoru zgodnego z zał. nr 2 do SIWZ. 6.1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6.1.2.1. Zamiast dokumentów, (o których mowa w pkt. 6.1.1.3 ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6.1.1.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, a także Wykonawców, którzy nie złożyli pełnomocnictw lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.2. W CELU POTWIERDZENIA OPISANEGO PRZEZ ZAMAWIAJACEGO WARUNKU POSIADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ORAZ DYSPONOWANIA POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, WYKONAWCA PRZEDSTAWI: Wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch dostaw nowych części zamiennych (oddzielnie dla każdej marki autobusu objętej odpowiednim zadaniem postępowania) o wartości brutto co najmniej 40 tys. zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającym, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego powyżej wymagane jest od co najmniej jednego z podmiotów działających wspólnie. Dopuszczalne jest złożenie oświadczenia zgodnego z załącznikiem nr 6 do SIWZ o wykonaniu co najmniej dwóch dostaw nowych części zamiennych o wartości brutto co najmniej 100 tys. zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla oferty złożonej dla więcej niż jednego zadania z jednoczesnym wyszczególnieniem co najmniej jednej marki objętej powyższym postępowaniem. 6.3. POTWIERDZENIE DOKUMENTÓW. Dokumenty należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii. Dokumenty sporządzone w kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. 6.4. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 6.4.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, wymagane jest aby żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, nie podlegał wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych Wykonawców złoży dokument stanowiący zał. nr 3 do oferty. Jeżeli choć jeden z tych Wykonawców podlega wykluczeniu z postępowania, to każdy z pozostałych Wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. 6.4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia: 6.4.2.1. W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 6.4.2.2. W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokument, w którym wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w przedmiotowym postępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 6.4.3. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.4.4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje korespondencję, itp. 6.4.5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 6.4.5.1. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; 6.4.5.2. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 6.4.5.2.1. Dokumenty, dotyczące własnej firmy (dokumenty podmiotowe), takie jak np: odpis z właściwego rejestru / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp. składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; 6.4.5.2.2. Dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, oświadczenie o spełnianiu warunków, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 6.4.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. 6.4.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej: 6.4.7.1 Swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia; 6.4.7.2 Określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; 6.4.7.3 Czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 6.5. OBJŚNIENIA DO SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 6.5.1. Wszystkie oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną; 6.5.2. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej datą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6.5.3. Załączone dokumenty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski; 6.5.4.Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone lub wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w ich treści merytorycznych zmian.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tomaszow.bip.eur.pl/public ( link przetargi jednostek podległych )
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach