Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Cekanowska 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7237353 , fax. 044 7233489
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Cekanowska 5 5
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 044 7237353, fax. 044 7233489
REGON: 00470072800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kasowa wypłat świadczeń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w okresie od 04.01.2010r do 31.12.2010r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim w liczbie około 3.500 osób miesięcznie, na kwotę około 950.000 zł miesięcznie. Wypłaty świadczeń winny być realizowane w punkcie kasowym posiadający minimum dwa wydzielone okienka w banku, oddziale lub filii na terenie miasta Tomaszów Mazowiecki codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 18.00 (bez przerwy). Bank, oddział lub filia winna posiadać dogodną lokalizację nie narażającą świadczeniobiorców MOPS na dodatkowe koszty związane z dojazdem do banku i zapewniając sprawną i bezpieczną wypłatę świadczeń dla świadczeniobiorców. Posiadają możliwość obsługiwania dziennie do 400 osób. 2. Wypłata świadczeń pieniężnych przez Wykonawcę dokonywana będzie w oparciu o następujące zasady: 2.1. Dokumentem upoważniającym Wykonawcę do wypłaty świadczeń jest lista wypłat sporządzona przez Zamawiającego i doręczona Wykonawcy w formie papierowego wydruku komputerowego zaopatrzonego w pieczęć nagłówkową Zamawiającego oraz podpisy osób upoważnionych. Lista zaopatrzona jest datą wystawienia i wypłaty. Kierownik Zamawiającego przedstawi Wykonawcy wykaz osób uprawnionych do podpisania list wypłat. 2.2. Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym na podstawie dowodu osobistego i listy wypłat o której mowa w pkt. 2.1. 2.3. Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczenia pełnomocnikom, na podstawie pisemnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego według ustalonego poniżej wzoru: Tomaszów Maz., dnia ......... Imię i nazwisko mocodawcy ........................ Adres zamieszkania ........................ PESEL ............................... PEŁNOMOCNICTWO Stałe*/Jednorazowe* Udzielam pełnomocnictwa Panu/Pani ...................... Zamieszkałemu/łej w.............................................................................................................................. legitymującemu/ej się dowodem osobistym: Seria .................. Nr .... ............. do odbioru świadczenia ............. za miesiąc ................ w dniu ............. z kasy ................... w Tomaszowie Mazowieckim. * Niepotrzebne skreślić ....................... ...................... (stwierdzam własnoręczność podpisu - podpis (podpis udzielającego pracownika socjalnego MOPS lub innej pełnomocnictwo) instytucji) 2.4. Pełnomocnik legitymowany jest na podstawie dowodu osobistego. 2.5. Wykonawca potwierdza dokonanie wypłat stemplem kasowym na ostatniej stronie listy wypłat świadczeń i zwraca 1 kopię do Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania do Wykonawcy list oraz środków pieniężnych na wypłatę świadczeń, nie później niż w dniu poprzedzającym wypłatę świadczeń. 2.7. Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania Wykonawcy prowizji, po dokonanych wypłatach świadczeń w danym miesiącu kalendarzowym do dnia 5 każdego następnego miesiąca kalendarzowego, a w miesiącu grudniu do 28-go dnia miesiąca. 2.8. Wykonawca ma obowiązek realizacji wypłaty świadczeń wszystkim osobom, które zgłoszą się po odbiór świadczenia w dniu wskazanym na liście wypłat. Świadczeniobiorca ma prawo odbioru świadczenia w terminie do 28 dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z wyjątkiem miesiąca grudnia gdzie wypłata będzie dokonywana do 20-go dnia miesiąca. 2.9. Środki nie podjęte przez świadczeniobiorcę podlegają zwrotowi na rachunek bankowy Zamawiającego wraz z imienną listą świadczeniobiorców z wyszczególnieniem: - nie pobranej kwoty świadczenia, - numeru listy świadczenia, w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, a w miesiącu grudniu do 20-go dnia miesiąca. 2.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wypłatę świadczeń do rąk osób nieuprawnionych, bądź niezgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentami. 2.11. Wykonawca odmawia wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym w przypadku wątpliwości, co do autentyczności dokumentów stanowiących podstawę wypłaty oraz tożsamości osoby zgłaszającej się po odbiór świadczenia pieniężnego. W takim przypadku Wykonawca zgłasza niezwłocznie zastrzeżenia do Zamawiającego. 2.12. Wypłata zakwestionowanego świadczenia może nastąpić po uzyskaniu pisemnej dyspozycji osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 2.13. W przypadku dokonania wypłat świadczeń, o których mowa w pkt. 2.10, Zamawiający przenosi na Wykonawcę prawo do dochodzenia roszczeń od osób, na rzecz których dokonał wypłaty. 2.14. Wykonanie usługi z uwagi na specyfikę zamówienia nie może zostać powierzona podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek 1, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek 2, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek 3, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - warunek 4, 1.5 Spełniają i przyjmują warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy - warunek 5. 2. Kryteria oceny spełniania warunków oraz dokumenty, które zobowiązany jest dostarczyć Wykonawca w ramach oferty: 2.1 Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.- Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); 2.2 Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy: - oświadczenie będące załącznikiem do oferty, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - określenie miejsca realizacji zamówienia z podaniem powierzchni i adresu obiektu; 2.3 Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy: - oświadczenie stanowiące załącznik do oferty - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.4 Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik do oferty. 2.5 Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy (Oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Każdy z w/w warunków ma jednakowe znaczenie i niespełnienie któregokolwiek z nich spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.- Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); - oświadczenie będące załącznikiem do oferty, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - określenie miejsca realizacji zamówienia z podaniem powierzchni i adresu obiektu; - oświadczenie stanowiące załącznik do oferty - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik do oferty. - oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy (Oświadczenie zawarte w formularzu oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://mopstomaszow.nbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu gminy Miasto Radomsko
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sulejów, w tym jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych - bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2016r. do 30.04.2020r..
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bełchatowskiego
Dodano: 2016-02-08 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.05.2016r do 30.04.2020r
Dodano: 2016-02-04 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Uniejów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2016-01-12 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-03 - Wybór banku do wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-21 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca, jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowych instytucji kultury w latach 2015 - 2018
Dodano: 2015-05-05 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu powiatu wieruszowskiego, jednostek organizacyjnych powiatu oraz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie
Dodano: 2015-02-12