44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 66600 Krosno Odrzańskie, ul. Obrońców Stalingradu
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 261 672 404 , fax. 261 672 556
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Obrońców Stalingradu 10
66600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 261 672 404, fax. 261 672 556
REGON: 8051914500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE – REMONT BUDYNKU MAGAZYNU NR 22 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM UL. SŁUBICKIEJ 10 W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ, ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH MIĘDZY INNYMI Z POSADZKAMI, MALOWANIEM, ROBOTAMI SANITARNYMI I WYMIANĄ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIA. SPRAWA NR 63P/PN/2017. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku magazynu nr 22 w Krośnie Odrzańskim ul. Słubickiej 10 w zakresie wymiany stolarki drzwiowej, robót budowlanych związanych między innymi z posadzkami, malowaniem, robotami sanitarnymi i wymianą instalacji elektrycznej i oświetlenia. Na potrzeby 44 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Krośnie Odrzańskim ze względu na znaczny stopień zużycia należy dokonać remontu pomieszczeń budynku magazynu żywności nr 22 w Krośnie Odrzańskim w zakresie wyszczególnionym w kosztorysach szczegółowych stanowiących załączniki do umowy. Jest to budynek podpiwniczony, parterowy. Rok budowy 1954 r. Konstrukcja murowana z cegły pełnej ceramicznej. Stropy żelbetowe wylewane. Dach płaski pokryty papą. Budynek wyposażony jest w instalację wodną, kanalizację, instalację elektryczną, instalację odgromową. Istniejący budynek magazynowy na czas remontu będzie pusty. Charakterystyka obiektu: Rok budowy budynku 1954 r. Powierzchnia użytkowa – 345,21 m2 Kubatura budynku ….…- 1019,43 m3 Zakres robót do realizacji: Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca powinien przystąpić w pierwszej kolejności do ogrodzenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, należy plac budowy ogrodzić i zamontować tablice informacyjne o wykonywanych robotach i mogących wystąpić zagrożeniach . Zakres robót obejmuje : 1) Wykucie z muru stolarki drzwiowej w poziomie piwnic i parteru 2) Roboty rozbiórkowe ścianek działowych, posadzek 3) Montaż stolarki drzwiowej z kształtowników PCV w kolorze białym w poziomie piwnic i parteru 4) Montaż płyt styropianowych EPS na dachu i pokrycie papa modyfikowaną SBS. 5) Zakup i osadzenie bramy przemysłowej segmentowej z drzwiami przejściowymi 6) Malowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych farbą emulsyjną 7) Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych 8) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi 9) Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. Zakres robót sanitarnych obejmuje : 1) Wymiana umywalki 2) Wymiana zewnętrznej instalacji deszczowej Zakres robót elektrycznych obejmuje : 1) Wymiana ZK z wyłącznikiem głównym ppożarowym 2) Wymiana wlz , RG 3) Wymiana obwodów wlz 4) Wymiana instalacji obwodów gniazd i oświetlenia 5) Wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego 6) Montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego 7) Pomiary elektryczne 8) Przekazanie materiałów z demontażu do magazynu SOI 9) Wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2129,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.09.2017r. do godz. 12:00. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu – wówczas wpłaca się go przelewem na rachunek Zamawiającego: NBP Oddział Zielona Góra nr konta 41 1010 1704 0061 1613 9120 1000 z dopiskiem: ,,wadium postępowanie nr 63P/PN/2017. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustaw z 9 listopada 2000r; o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm). 2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć do oferty lub złożyć w siedzibie zamawiającego, w terminie określonym dla składania ofert. Kopertę zawierającą dokument wadium należy oznaczyć nazwą i adresem wykonawcy wraz dopiskiem: „WADIUM” w postępowaniu 63/PN/2017 należy złożyć w miejscu wskazanym do składania ofert. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w terminie związania ofertą w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Zamawiający zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust 1 ,ust. 1a,ust 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach, o których mowa w art.46 ust 4a i ust 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą – tj. załącznikiem nr 4 Wykonawca składa: 1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy) Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony. UWAGA: Zobowiązanie składane jest w oryginale. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna). UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa ścieżki rowerowej od ulicy Kilińskiego do jeziora Długie w ciągu ul. Poznańskiej w m. Rzepin
Dodano: 2024-07-04