Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad projektem pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I.

Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt) ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 769 50 66 , fax. 32 769 50 73
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt)
    ul. Jana III Sobieskiego 290a 290a
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 769 50 66, fax. 32 769 50 73
    REGON: 27064267000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad projektem pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru autorskiego nad projektem pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru autorskiego w formie przyjazdów na miejsce prowadzenia robót, a także prac wykonywanych w siedzibie Wykonawcy w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych Do podstawowych obowiązków Wykonawcy będzie należało sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w szczególności: f) czuwanie w toku realizacji Projektu nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, z wyłączeniem obowiązków właściwych dla inspektora nadzoru inwestorskiego, g) wykonanie zamiennych/uzupełniających prac projektowych h) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do materiałów, konstrukcji i urządzeń przewidywanych w dokumentacji projektowej oraz rozwiązań technicznych i technologicznych, i) opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach ceny kontraktowej w terminie 3 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania, j) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy, k) dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład projektu l) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego m) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego n) czuwanie by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, o) bieżące doradzanie zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych we wszystkich sprawach związanych z realizacją projektu, p) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz wykonawcę o dostrzeżonych błędach w realizacji robót, w szczególności o rozbieżnościach wykonanych robót z projektem q) dokonywanie wpisów do dziennika budowy, W przypadku, gdy w trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym nadzorem zaistnieje konieczności wykonania dokumentacji projektowej zamiennej i/lub uzupełniającej, Wykonawca udzieli gwarancji za wady fizyczne i prawne tej dokumentacji. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji wygasa w stosunku do Zamawiającego, wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu gwarancji za wady obiektu wykonanego na podstawie w/w dokumentacji projektowej, jednak nie dłużej niż 36 (trzydzieści sześć) miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych, co niniejszym Wykonawca przyjmuje do wiadomości i na co wyraża nieodwołalną zgodę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach