Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę siedziby Nadleśnictwa w Dwukołach wraz z przynależną infrastrukturą na potrzeby Nadleśnictwa Dwukoły.

Nadleśnictwo Dwukoły ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada,
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6541461
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dwukoły
    13-240 Iłowo-Osada
    tel. 023 6541461
    REGON: 13001440600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę siedziby Nadleśnictwa w Dwukołach wraz z przynależną infrastrukturą na potrzeby Nadleśnictwa Dwukoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi - ochrony siedziby Nadleśnictwa Dwukoły w Dwukołach wraz z przynależną infrastrukturą. Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień : 79710000-4 Usługi ochroniarskie. Ochronę należy wykonywać poprzez zatrudnionych pracowników ochrony. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednia ochronę fizyczną budynku administracyjnego - siedziby Nadleśnictwa oraz sześciu budynków i obiektów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie wraz z mieniem znajdującym się w tych obiektach i budynkach przed włamaniem, kradzieżą i zniszczeniem: - w dni robocze w godz. 15.15-7.15 - w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę. 2. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. 4. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca będzie zobowiązany do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzednim. 6. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy. Płatność będzie rozliczana w PLN w okresach jednomiesięcznych zgodnie z kwotami zaoferowanymi przez Wykonawcę na druku oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, w terminie 14 dni od otrzymania faktury VAT. Kara umowna za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu umowy przez Wykonawcę wynosić będzie 200 PLN. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do wykonywania zamówienia od dnia 01.01.2010 do 31.12.2010 (umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 2009.12.14 do godziny 9.00, natomiast wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj. 2009.12.14 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed- siębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: PKO BP O/MŁAWA 36 1020 1592 0000 2902 0012 0527
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ), b) zaparafowany i uzupełniony wzór umowy, c) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, d) licencje potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) wykaz wykonanych lub również wykonywanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumentów potwierdzających, te że usługi te zostały wykonane należycie, e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 500 000,00 zł. f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ( na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) j) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/dwukoly

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach