Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych w formie praktyki w przedsiębiorstwie pn. spawacz w ramach projektu: Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7378400 , fax. 62 7378433
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16 16
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7378400, fax. 62 7378433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych w formie praktyki w przedsiębiorstwie pn. spawacz w ramach projektu: Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest szkolenie w formie kursu pod nazwą Spawacz. Ramowy program kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG wg PN EN 287-1 został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Zamówienie wynika z realizacji projektu nr POKL.09.02.00-30-087/09 pod nazwą Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.Właściwa branżowa nazwa szkolenia zgodna z obowiązującymi normami to Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG wg PN EN 287-1. 4.Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-02. 5.Efektem kursu ma być przygotowanie uczniów do egzaminu IS-P/T-FW 1-135 na uprawnienia do spawania konstrukcji zaliczanych do 3. klasy wg PN-87/M-69008. 6.Uczestnikami szkolenia będzie 45 uczniów Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim. Uczniowie ci przed przystąpieniem do szkolenia będącego przedmiotem zamówienia będą posiadać zaświadczenie o ukończeniu części teoretycznej szkolenia w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG wg PN EN 287-1. 7. Szkoleni będą podzieleni na trzy grupy po 15 osób. 8.Każdy uczestnik musi odbyć 120 godzin szkolenia praktycznego. 9.Szkolenie musi być przeprowadzone wg następującego harmonogramu: -Grupa nr 1 - 15 uczniów - od 15/11/2010 do 11/12/2010; -Grupa nr 2 - 15 uczniów - od 14/02/2011 do 12/03/2011; -Grupa nr 3 - 15 uczniów - od 03/10/2011 do 29/10/2011; 10.Efektem szkolenia muszą być: kompetencje zawodowe uczestników potwierdzone dokumentem o nazwie:Zaświadczenie ukończenia kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG wg PN EN 287-1. Dokument ten wydaje bezpłatnie Wykonawca indywidualnie dla każdego uczestnika. Dokument musi zawierać m.in: nazwę i adres wystawiającego - realizatora kursu, datę wystawienia zaświadczenia, nazwę Zaświadczenie o ukończeniu kursu, nazwę kursu, określenie efektu końcowego - celu kursu, daty trwania kursu, wynik egzaminu wewnętrznego, informację o tym, że szkolenie odbyło się zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-02, podpis wystawiającego zaświadczenie i kierownika kursu. 11. Ponadto zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił każdemu uczestnikowi kursu zaświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 12.Wykonawca zapewnia warunki do stałej kontroli zewnętrznej dokonywanej przez wyznaczonych pracowników dydaktycznych szkoły i osób odpowiedzialnych za realizację szkolenia działających w imieniu Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim. W związku z powyższym Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego, po podpisaniu umowy uzgodnionego z dyrekcją Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU harmonogramu szkolenia. 13.Cykl szkoleń będących przedmiotem zamówienia musi odbyć się na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. 14.Wykonawca musi zapewnić nową odzież ochrony osobistej spawacza dla każdego uczestnika kursu na czas trwania zajęć szkoleniowych. 15.Wykonawca musi zapewnić wystarczającą ilość materiałów szkoleniowych niezbędnych do zrealizowania przez 45 kursantów pełnego zakresu szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (stali do cięcia i spawania przygotowanej zgodnie z procedurami szkolenia zgodnymi z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach)- w ramach kwoty ogólnej oferowanej za przeprowadzenie kursu. 16.Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych oraz warunków higieniczno-sanitarnych dzień wcześniej lub w dowolnym dniu po rozpoczęciu szkolenia. 18.Wszelka dokumentacja stworzona przez Wykonawcę w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia musi być opatrzona stosownymi logotypami wynikającymi z udziału zamawiającego w projekcie nr POKL.09.02.00-30-087/09. Zamawiający udostępni logotypy po zawarciu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach