Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.24.2012

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.24.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego następujących materiałów informacyjnych: 4000 sztuk folderu pod tytułem Vademecum bezrobotnego, którego specyfikacja przedstawia się następująco: wymiary folderu: 13 cm x 20 cm (+/- 5 %) -układ pionowy; okładka: liczba stron 4, papier kreda matowa, gramatura 250 g/m2, zadruk 4+0, wybiórczo lakier UV; wkładka: liczba stron: 56, gramatura 80 g/m2, zadruk 2+2.pakowanie zbiorcze w karton po min. 100 egzemplarzy w kartonie. 2000 sztuk Poradnika dla pracodawcy, którego specyfikacja przedstawia się następująco: format A5, poradnik będzie miał formę pojedynczych wkładek wykonanych z papieru kredowego o gramaturze min. 130 g/m2, zapakowanych w papierową teczkę z papieru kredowego o gramaturze min. 170 g/m2. Teczka: zadruk 4+0, teczka zawiera zakładkę zapobiegającą wysuwaniu się wkładek. Wkładki: Liczba stron: 25, zadruk 4+4. Wykonanie zamówienia polegać będzie na: wytworzeniu materiałów informacyjnych, tj. folderu Vademecum bezrobotnego oraz Poradnika dla pracodawcy w oparciu o projekty graficzne przekazane przez Zamawiającego oraz dostarczeniu powyższych materiałów informacyjnych do siedziby Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21. Zamawiający przekaże Wykonawcy opracowanie merytoryczne, tj. tekst do zamieszczenia w Vademecum bezrobotnego i Poradniku dla pracodawcy oraz projekt graficzny w wersji elektronicznej. Dostarczane materiały informacyjne zapakowane zostaną w karton, na którym znajdować się będzie informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w kartonie. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. Wykonawca wytworzy przedmiot zamówienia i dostarczy go do siedziby Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone materiały informacyjne zawierają wady o charakterze jakościowym, niezgodne z zobowiązaniem Wykonawcy wynikającym z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do usunięcia ww. wad w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia doręczenia wezwania Wykonawcy. Wypłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Wypłata wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT/rachunku w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach