Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie kalendarzy dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.34.2013

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie kalendarzy dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.34.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego kalendarzy szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na: a)opracowaniu projektu graficznego kalendarzy wyszczególnionych w załączniku nr 1; b)wytworzeniu w oparciu o projekt graficzny, o którym mowa powyżej w ilościach określonych w załączniku nr 1; c)dostarczeniu do siedziby Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21. 3.Poprzez wykonanie projektu należy rozumieć opracowanie graficzne kalendarza wraz z wkładką. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu projektów graficznych każdego z kalendarzy. 5.Propozycje projektów graficznych przedstawione zostaną Zamawiającemu w wersji elektronicznej. 6.Zamawiający będzie miał prawo do zgłoszenia Wykonawcy zmian i poprawek do zaproponowanych projektów, które to zmiany Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić i nanieść do projektów. 7.Zamawiający zobowiązuje się do wskazania Wykonawcy ewentualnych zmian do projektów graficznych w terminie do 2 dni od daty przekazania Zamawiającemu projektów graficznych w celu uzyskania akceptacji. 8.Po naniesieniu zmian wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o ostateczną akceptację opracowanych projektów graficznych. 9.Pisemna akceptacja dla projektów przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozpoczęcia dalszego etapu prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 10.Zamawiający, po wyłonieniu oferty najkorzystniejszej przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej opracowanie merytoryczne (tj. tekst do zamieszczenia na wkładkach kalendarzy). 11.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z chwilą: a)dostarczenia kalendarzy do siedziby Zamawiającego w Krakowie, ul. Mazowiecka 21: oraz b)wniesienia do wskazanego przez pracownika Zamawiającego pomieszczenia znajdującego się w lokalizacji, o której mowa w punkcie powyżej. 12.Dostarczane kalendarze zapakowane zostaną w karton, na którym znajdować się będzie informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w kartonie. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 13.Opracowanie projektów graficznych Wykonawca zrealizuje w zgodzie z wymogami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf oraz z wykorzystaniem logotypów opracowanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy w wersji elektronicznej w pliku EPS. 14.Wykonawca oświadcza, że do projektu graficznego, który opracuje w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać mu będzie wyłączne i nieograniczone prawo autorskie (osobiste i majątkowe) oraz, że projekt graficzny stanowiący przedmiot zamówienia nie będzie obciążony żadnymi roszczeniami i innymi prawami osób trzecich. 15.Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego całości praw majątkowych do projektu graficznego z dniem otrzymania pisemnej akceptacji projektu graficznego od Zamawiającego. 16.Przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego obejmuje następujące pola eksploatacji: a)utrwalenia b)zwielokrotniania określoną techniką, c)wprowadzania do obrotu, d)wprowadzania do pamięci komputera, e)publicznego wykonania albo publicznego odtworzenia, f)wystawienia, g)wyświetlania, h)najmu, i)dzierżawy, j)udzielania licencji na wykorzystanie, k)nadania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną, l)nadanie za pośrednictwem satelity, m)równoczesnego i integralnego nadania utworu nadawanego przez inną organizację radiową lub telewizyjną. 17.Wykonawca wytworzy i dostarczy kalendarze do siedziby Zamawiającego do dnia 10 grudnia 2013 r. razem z ich wersją elektroniczną zapisaną na nośniku CD w formacie PDF. 18.W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony przedmiot zamówienia zawiera wady o charakterze jakościowym, niezgodne z zobowiązaniem Wykonawcy wynikającym z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do usunięcia ww. wad w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia doręczenia wezwania Wykonawcy. 19.Wypłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 20.Wypłata wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT/rachunku w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach