Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie materiałów promocyjno - informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.25.2012

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie materiałów promocyjno - informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.25.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu materiałów promocyjno - informacyjnych dotyczących realizowanego przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Projektu 7 życzeń współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3 szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych na temat Projektu 7 życzeń polegać będzie na: a) opracowaniu projektu graficznego poszczególnych materiałów promocyjno - informacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1; b) wytworzeniu materiałów promocyjno - informacyjnych w oparciu o projekt graficzny, o którym mowa powyżej w ilościach określonych w załączniku nr 1; c) dostarczeniu materiałów promocyjno - informacyjnych do siedziby Zamawiającego. 3. Opracowanie projektu graficznego Wykonawca zrealizuje w zgodzie z wymogami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf oraz z wykorzystaniem logo Projektu 7 życzeń opracowanego przez Zamawiającego i udostępnionego Wykonawcy w wersji elektronicznej w pliku EPS. 4. Wykonawca, po opracowaniu projektu graficznego a przed przystąpieniem do wytworzenia materiałów promocyjno - informacyjnych na temat Projektu 7 życzeń, uzyska dla projektu graficznego akceptację Zamawiającego. 5. W celu uzyskania akceptacji projektu graficznego, Wykonawca przedłoży go Zamawiającemu w formie elektronicznej - zapisany na nośniku CD. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia do projektu graficznego wszelkich zmian wskazanych przez Zamawiającego. 7. O uzyskaniu akceptacji projektu graficznego Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego pisemnie. 8. Projekt graficzny zaakceptowany przez Zamawiającego wykorzystany zostanie następnie przez Wykonawcę do wytworzenia materiałów promocyjno - informacyjnych Projektu 7 życzeń. 9. Wykonawca oświadcza, że do projektu graficznego, który opracuje w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać mu będzie wyłączne i nieograniczone prawo autorskie (osobiste i majątkowe) oraz, że projekt graficzny stanowiący przedmiot zamówienia nie będzie obciążony żadnymi roszczeniami i innymi prawami osób trzecich. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego całości praw majątkowych do projektu graficznego z dniem otrzymania pisemnej akceptacji projektu graficznego od Zamawiającego. 11. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego obejmuje następujące pola eksploatacji: a) utrwalenia b) zwielokrotniania określoną techniką, c) wprowadzania do obrotu, d) wprowadzania do pamięci komputera, e) publicznego wykonania albo publicznego odtworzenia, f) wystawienia, g) wyświetlania, h) najmu, i) dzierżawy, j) udzielania licencji na wykorzystanie, k) nadania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną, l) nadanie za pośrednictwem satelity, m) równoczesnego i integralnego nadania utworu nadawanego przez inną organizację radiową lub telewizyjną. 12. Projekt graficzny Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania Wykonawcy ewentualnych zmian do projektu graficznego w terminie do 2 dni od daty przekazania Zamawiającemu projektu graficznego w celu uzyskania akceptacji. 14. Wykonawca wytworzy i dostarczy do siedziby Zamawiającego materiały promocyjno - informacyjne wskazane w załączniku nr 1w trzech transzach zrealizowanych w następujących terminach: a) 14 września 2012 r. b) 31 października 2012 r. c) 10 grudnia 2012 r. 15. Zamawiający każdorazowo przed wskazanym terminem dostawy prześle Wykonawcy faxem lub elektronicznie zestawienie asortymentowo - ilościowe zawierające określenie rodzaju oraz ilości poszczególnych materiałów promocyjno - informacyjnych. Przy czym, kalendarze, ulotki oraz plakaty dostarczone zostaną w pierwszej transzy, tj. 14 września. 16. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone materiały promocyjno - informacyjne zawierają wady o charakterze jakościowym, niezgodne z zobowiązaniem Wykonawcy wynikającym z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do usunięcia ww. wad w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia doręczenia wezwania Wykonawcy. 17. Wypłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia następować będzie każdorazowo po dostarczeniu materiałów promocyjno - informacyjnych do siedziby Zamawiającego. 18. Wypłata wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dokonywana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT/rachunku w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach