Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3263947, 3263900 , fax. 058 3263930, 3090945
- Data zamieszczenia: 2011-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3263947, 3263900, fax. 058 3263930, 3090945
REGON: 00300318600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie na świadczenie usługi prania na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi prania obejmującej pranie z krochmaleniem, suszeniem i prasowaniem pościeli hotelowej, ręczników, obrusów, serwet, serwetek, odzieży ochronnej kuchennej i kelnerskiej, firan, zasłon oraz kołder, poduszek, kocy, wraz z dezynfekcją (w zależności od pranego asortymentu) razem z transportem, przygotowaniem do transportu brudnego i czystego prania, oraz składanie i pakowaniem bielizny, zapewnienie worków do transportu bielizny czystej, sortowaniem bielizny czystej według rodzaju i koloru, zgodnie z przedstawionym poniżej zestawieniem ilości i asortymentu prania, oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ: 1. Pościel hotelowa - poszwy, poszewki, prześcieradła i ręczniki 14.660 kg 2. Pranie obrusów, serwet, serwetek oraz ochronnej odzieży kuchennej. 2.110 kg 3 Pranie odzieży kelnerskiej: (kamizelka, spodnie/spódnica, marynarka) 108 szt. 4. Kołdry 40 szt 5. Koce 34 szt. 6. Poduszki 80 szt. 7. Narzuty na łóżko 140 szt. (525 m 2) 8. Firany i zasłony okienne 40 kg. 9. Fartuchy robocze i ubrania robocze 20 kg. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym technologia prania jak i transport spełniają wszelkie wymogi określone przepisami prawa dotyczącymi prania i transportu. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb (lub innych) nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Odbiór prania odbywać się będzie sukcesywnie co najmniej trzy razy w tygodniu ( poniedziałki, środy, piątki ) w godz. 8:00 - 12:00 lub w terminie 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego, również w miarę potrzeb w soboty, niedziele i święta. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości wykonywanych usług. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi najpóźniej w ciągu 24 godz. od chwili odbioru asortymentu przeznaczonego do prania. Opakowanie (worki płócienne lub foliowe) przeznaczonego do prania, jak i odbieranego od Wykonawcy asortymentu zabezpiecza Wykonawca w ramach kosztów realizacji zamówienia 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru asortymentu do prania i dostarczenia czystego pralnia na własny koszt, w takiej samej ilości i asortymencie jaki odebrał do wykonania usługi. W przypadku zniszczenia asortymentu przeznaczonego do prania z winy Wykonawcy lub w przypadku braków ilościowych asortymentu dostarczonego z pralni Zamawiający zastrzega sobie prawo obciążenia Wykonawcy kwotą stanowiącą równowartość brakującego lub zniszczonego asortymentu mojego aktualnych cenach rynkowych. Wymagani dotyczące procesu prania: a) pościel hotelowa oraz obrusy, serwetki i serwetki powinny być średnio krochmalone, wyprasowane, wymaglowane, równo złożone o przyjemnym zapachu, a obrusy nawijane na wałki, b) koce, kołdry, poduszki powinny być dezynfekowane, c) sortowanie asortymentu przeznaczonego do prania według rodzaju i koloru. Miejscem odbioru i dostarczenia prania będzie magazyn pościeli w siedzibie Zamawiającego zlokalizowany na drugim piętrze budynku, w którym znajduje się Zajazd Lipce w Gdańsku, ul. Trakt św. Wojciecha 293. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pralnicze ZP45/2014
Dodano: 2014-12-02 - Usługi pralnicze ZP75/2013
Dodano: 2013-11-22 - Sukcesywne usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2013-07-08 - Usługi prania, suszenia, maglowania odzieży ochronnej
Dodano: 2013-06-17 - CRZP 79/2012 Usługa prania i maglowania bielizny pościelowej, gastronomicznej, ręczników, firan i zasłon oraz pranie i dezynfekcja koców, kołder i poduszek dla Akademii Morskiej w Gdyni
Dodano: 2012-11-30 - Usługi pralnicze Zp41/2012
Dodano: 2012-09-26 - CRZP 67/2010 Usługa prania i maglowania bielizny pościelowej, gastronomicznej, ręczników, firan i zasłon oraz pranie i dezynfekcja koców, kołder i poduszek dla Akademii Morskiej w Gdyni
Dodano: 2010-11-02 - Usługi pralnicze ZP13/2/pralnicze/2009
Dodano: 2009-10-19 - Usługi pralnicze na bazie dzierżawionej przez Wykonawcę pralni szpitalnej Zamawiającego ZP8/1/usługi pralnicze/2009
Dodano: 2009-09-15