Przetargi.pl
PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ W ZLEWNI RZEKI ROPY

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4471113 , fax. 013 4471113
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 013 4471113, fax. 013 4471113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ W ZLEWNI RZEKI ROPY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, objętych projektem pn. Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w zlewni rzeki Ropy w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura ochrony środowiska, Działanie 7.1 Gospodarka wodno - ściekowa z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach powyższego projektu należy wykonać grawitacyjną i ciśnieniową sieć kanalizacji sanitarnej z sieciowymi i przydomowymi przepompowniami ścieków wraz z ich zasilaniem elektrycznym w miejscowości Korczyna. Prace budowlane obejmują: - wykonanie sieci kanalizacyjne z rur PVC - wykonanie przepompowni wraz z zasilaniem - wykonanie przepompowni przydomowej wraz z zasilaniem - wykonanie sieci tłocznej kanalizacji sanitarnej z rur PE - wykonanie sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC W celu zrealizowania zadania przewiduje się wykonanie robót w następującym zakresie: - roboty ziemne, - montaż rur kanalizacyjnych PE - odcinki tłoczne, - montaż rur kanalizacyjnych PVC - odcinki grawitacyjne, - montaż studzienek kanalizacyjnych, - montaż rur ochronnych, - montaż przepompowni wraz z zasilaniem, - montaż przepompowni prefabrykowanych wraz z zasilaniem, - montaż przydomowych przepompowni prefabrykowanych wraz z zasilaniem. 2. Całkowity zakres zamówienia jest opisany w: 1) decyzji nr 124/2008 znak AB.7351/B-125/2008 z dnia 29.12.2008 r. zatwierdzającej projekt budowlano - wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna w zakresie kanalizacji grawitacyjnej (Tom II - arkusz nr 9 rysunek Nr 51/CT/08/-PB/02-9, Tom III - rysunki Nr 51/CT/08/-PB-GR-01, Nr 51/CT/08/-PB-GR-02, Nr 51/CT/08/-PB-GR-03, Nr 51/CT/08/-PB-GR-04, Nr 51/CT/08/-PB-GR-05, Nr 51/CT/08/-PB-GR-06, Nr 51/CT/08/-PB-G-08) - decyzji Nr 16/2012 znak AB-B.6740.124.2011 z dnia 06.03.2012 zmieniającej decyzję Nr 124/2008 znak AB.7351/B-125/2008 z dnia 29.12.2008 r. o pozwoleniu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna zatwierdzającej projekt budowlano - wykonawczy - zamienny Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyna i Libusza w zakresie zmian trasy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyna - stanowiace załącznik nr 1 do SIWZ 2) Projekt budowlano - wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna - Tom I (wyłącznie w zakresie kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Korczyna) - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Projekt budowlano - wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna - Tom II (wyłącznie w zakresie kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Korczyna) - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Projekt budowlano - wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna - Tom III (wyłącznie w zakresie kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Korczyna) - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Aktualizacja projektu budowlano - wykonawczego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna - Zasilanie elektryczne przepompowni ścieków P-2, P-3, P-4, Pd-1 - stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, 6) Projekt budowlano - wykonawczy zamienny Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyna i Libusza w zakresie zmian trasy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyna - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 7) Projekt budowlano - wykonawczy zamienny Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna w zakresie zmian trasy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyna - Zasilanie elektryczne przepompowni ścieków P1 oraz przepompowni przydomowych PdA2, PdA4, PdA8 - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna - wymagania ogólne stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, 9) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna - roboty przygotowawcze - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, 10) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna - roboty ziemne - stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, 11) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Korczyna i Libusza z uwzględnieniem zmian trasy w miejscowości Korczyna z uwzględnieniem zmian trasy w miejscowości Korczyna (wg projektu budowlano - wykonawczego nr 94/CT/11-PB-Z1) - roboty montażowe sieci kanalizacyjnej - stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, 12) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Libusza i Korczyna, z uwzględnieniem zmian trasy w miejscowości Korczyna (wg projektu budowlano - wykonawczego nr 94/CT/11-PB-Z1) Zasilanie elektryczne: przepompowni ścieków : P-2; P-3; P-4; Pd-1 oraz P-1; PdA2; PdA4; PdA8 - przyłącza energii elektrycznej , roboty instalacyjne - instalacje elektryczne - stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, 13) przedmiarze robót - stanowiącym materiał orientacyjno - poglądowy - załącznik nr 13 do SIWZ. 3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz umową; 2) Przejęcie od Zamawiającego terenu robót oraz jego zabezpieczenie; 3) Zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie ochrony znajdującego się tam mienia, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 4) Prowadzenie na bieżąco dokumentacji budowy; 5) Wykonanie przedmiotu umowy w całości z materiałów własnych, dopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) Okazywanie na każde żądanie Zamawiającego dokumentów zgodności dla materiałów, wyrobów, urządzeń używanych do realizacji przedmiotu umowy; 7) Przestrzeganie przepisów BHP, ppoż. oraz ochrony środowiska, a także odpowiedzialność za zatrudnione przez siebie osoby we wszystkich sprawach związanych z BHP, w zakresie prowadzonych robót, zgodnie z opracowanym we własnym zakresie planem BIOZ; 8) Pisemne zawiadomienie Zamawiającego o zauważonych wadach i brakach w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, niezwłocznie od ich ujawnienia, pod rygorem odpowiedzialności za szkody wynikłe wskutek niepowiadomienia o ich istnieniu; 9) Pokrycie kosztów płatnych prób, badań i odbiorów technicznych zgodnie z wymogami odpowiednich instytucji, a w szczególności wynikającymi z Prawa Budowlanego oraz innych ogólnie obowiązujących przepisów; 10) Zapewnie na własny koszt obsługi geodezyjnej i geologicznej na etapie wykonawstwa; 11) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 12) Oznakowanie wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót na czas ich realizacji oraz zapewnie bezpiecznego przejścia i przejazdu przez tereny robót; 13) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót wraz z przywróceniem do stanu pierwotnego oraz likwidacja własnego zaplecza niezwłocznie po zakończeniu robót; 14) W przypadkach określonych przepisami Prawa Budowlanego : - jeżeli wystąpią zmiany w projekcie budowlanym - uzyskanie akceptacji projektanta wraz z kwalifikacją co do odstąpienia od Projektu Budowlanego i warunków pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z przepisów art. 36 a. oraz: - uzyskanie w imieniu zamawiającego Projektu budowlanego zmian oraz zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę dla odstąpień istotnych od Projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, - uzyskanie kwalifikacji projektanta o nieistotnych odstąpieniach od Projektu Budowlanego i warunków pozwolenia na budowę wraz z rysunkami zamiennymi sporządzonymi na kopii rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego Projektu Budowlanego wraz z opisem i opinią projektanta, - wykonanie robót wynikających z zaleceń i ustaleń dotyczących ww. zmian; 15) W przypadku proponowania przez kierownika budowy (wykonawcę) zmian w rozwiązaniach projektowych lub materiałowych i urządzeń lub armatury dla wprowadzonych zmian i zamiennych rozwiązań równoważnych uzyskanie zgody Zamawiającego i Projektanta a również, jeżeli wymagają tego właściwe przepisy- zmiany Projektu Budowlanego oraz zmiany decyzji pozwolenia na budowę; 16) Ubezpieczenie robót od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą wystąpić podczas prowadzenia robót. Kopie polis ubezpieczeniowych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie do dnia podpisania umowy; 17) Odpowiedzialność za ewentualne szkody wobec Zamawiającego oraz osób trzecich wynikłe na skutek prowadzenia robót lub innych działań Wykonawcy; 18) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 19) Ponoszenie odpowiedzialności także za szkody i spowodowane straty podczas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi; 20) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 21) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 22) Terminowe wykonanie i przekazania przedmiotu umowy, wraz ze złożeniem oświadczenia o zakończeniu robót; 23) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej wraz z uzyskaniem klauzul o przyjęciu pomiaru geodezyjnego powykonawczego do państwowego zasobu geodezyjnego, oraz sporządzenie kosztorysów powykonawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł - słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002. WADIUM WNOSZONE W INNEJ FORMIE NIŻ W PIENIĄDZU NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJĄCEMU W OSOBNEJ KOPERCIE - POK. NR 2 - KASA ZAMAWIAJĄCEGO. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE: do dnia 01.06.2012 r. godz. 13.30 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego ! Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach