Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół na os. Polonez w Wyszkowie - budowa skateparku - etap Ia.

Zespół Szkół w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Geodetów 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (029) 742 45 59 , fax. (029) 742 45 59
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Wyszkowie
    ul. Geodetów 45 45
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. (029) 742 45 59, fax. (029) 742 45 59
    REGON: 55131496700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswyszkow.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół na os. Polonez w Wyszkowie - budowa skateparku - etap Ia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1.Nawierzchnia o pow. 977m2: - nawierzchnia betonowa gr. 15cm z betonu B-30, zbrojona zbrojeniem rozproszeniowym (25-30kg/m3) i wzmocniona posypką utwardzającą z korundem( np. typu PANBEEX F1 w ilości 5kg/m2) zaimpregnowana impregnatem typu PANBEXIL(0,1l/m2) i zatarta na gładko; - podbudowa z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5mm gr. 8cm; - warstwa z piasku w korycie gr. 15cm; - warstwa wzmacniająca gruntu pod warstwy konstrukcyjne z geowłókniny o gramaturze 250-300 g/m2; 2.Obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 150,6m. 3.Dostawa i montaż monitoringu składającego się z 3 kamer. 4.Zieleń: - Dowiezienie i rozrzucenie ziemi żyznej, warstwa gr. 5cm - 0,105ha; - Wykonanie trawników dywanowych nawożeniem - 1.050,00m2; 5.Dostawa i montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych z oprawami oświetleniowymi z okblowaniem - 4szt.; 6.Dostawa i montaż tablicy sterowniczej - 1szt. 7. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. UWAGA: Załączony Projekt obejmuje szerszy zakres (III ETAPY) - zakres przetargu obejmuje pierwszą część etapu I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze jak opisane w przedmiocie zamówienia tj. wykonali minimum 1000 m2 nawierzchni z betonu szlifowanego w ramach jednego zadania. d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1. koparka - 1szt., 2. spycharka - 1szt., 3. urządzenie do zagęszczania - 1szt., 4. samochód samowyładowczy - 1szt., 5. samochód dostawczy 6. żuraw samochodowy e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, I. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Formularz nr 1, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z § 12. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Formularz Nr 2. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał potencjał, którym będzie dysponował Formularz Nr 4. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Formularz Nr 3. Do wykazanych osób należy dołączyć informację, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswyszkow.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach