Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, Piłsudskiego 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    Piłsudskiego 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    REGON: 730934743
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.logintrade.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” projekt dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr Edycja8/2023/6301/PolskiLad obejmującego modernizację dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn zwanego dalej Przedmiotem Umowy lub Zamówieniem. 3.1.1. W ramach modernizacji o której mowa w ust 1 Wykonawca zastosuje odpowiednio masę asfaltową AC11W 50/70 i AC11S 50/70 i zobowiązany jest do wykonania następujących zadań:1) Zadanie I – Remont dróg obejmujący wykonanie: frezowania planimetrycznego (korekcyjnego) modernizowanego odcinka drogi, wcięć w celu połączenia istniejącej nawierzchni z modernizowaną nawierzchnią oraz regulacja urządzeń, oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową, ułożenia masy mineralno-bitumicznej z mechanicznym jej zagęszczeniem oraz oblaniem miejsc łączenia emulsją asfaltową. Grubości nakładek asfaltowych (warstwa ścieralna AC11S 50/70) 5 cm po zagęszczeniu. Wykaz zadań przeznaczonych do modernizacji wg powyższego opisu:a) Remont ul. Obrony Narodowej w Działoszynie na dł. ok 330 m szerokość zmienna od 6,00 do 6,30m b) Remont ul. Wiatrakowej w Działoszynie na dł. ok. 380 m szerokość zmienna od ok. 13 m przy skrzyżowaniu z ulicą Ożegowską do 6,20 m przy skrzyżowaniu z ulicą Sosnową c) Remont ul. Klonowej na dł. ok 157 m szerokość zmienna od 4,20 do 6,20 m d) Remont ul. Podłęcznej w Działoszynie na ok. dł. 854m szer. ok. 5,70 tj od skrzyżowania z ulicą Przemysłową do Skrzyżowania z ulicą Żurawią wraz łącznikami tj. ulicami Grabarską (26,5m x 6,20m), Kowalską (26m x 6,10m) i Wodną (56,30 x 5,70) e) Remont ul. Lisowskiej w Raciszynie na dł. 572m tj. od skrzyżowania z ulicą Ogrodową szerokość zmienna 5,70m do 7,30m f) Remont ul. Cmentarnej w Trębaczewie na dł. 286 m tj od skrzyżowania z ulicą Wyzwolenia do bramy Cmentarza wraz z parkingiem przy cmentarzu. Szerokość zmienna od 5,60 do 11,00m g) Remont ul. Szkolnej w Trębaczewie na dwóch odcinkach. Pierwszy odcinek od ulicy Wyzwolenia do skrzyżowania z ulicą Zagrodową na dł. ok 236m wraz z parkingiem przy przedszkolu. Drugi odcinek od ulicy Sikorskiego do ulicy Kwiatowej na dł. ok. 90m. Szerokość zmienna od 6,10m do 13,5mh) Remont ul. Bugaj w Działoszynie na dł. ok 40 m (od kraty kanalizacji deszczowej przy skrzyżowaniu z ulicą Bankową) szerokość nieregularna. Powierzchnia ok. 423 m2. 2) Zadanie 2 – Remont dróg obejmujący wykonanie: frezowania (planimetrycznego) korekcyjnego, wcięć w celu połączenia istniejącej nawierzchni z modernizowaną nawierzchnią oraz regulację urządzeń, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, ułożenie masy mineralno-bitumicznej z mechanicznym jej zagęszczeniem oraz oblanie miejsc łączenia emulsją asfaltową. Grubości nakładek asfaltowych o parametrach AC11W 50/70 i AC11S 50/70 w dwóch warstwach: wiążąca 3 cm i ścieralna 4 cm po zagęszczeniu. Wykaz zadań przeznaczonych do remontu wg powyższego opisu:a) Remont ulicy Żurawiej w Działoszynie na dł. ok. 304m szer. zmienna 6,10 do 6,50m b) Remont ulicy Grunwaldzkiej w Działoszynie na dł. ok. 158m szer. ok 6,80 c) Remont ulicy do miejscowości Węże na dł. 1,487 szerokość zmienna (dł. 1160 m szer 3,6 m i 327m szer 3,10 m) tutaj dodatkowo odtworzenie poboczy po obu stronach drogi. 3) Zadanie 3 - Remont drogi Sadowiec Niwa na dł 986,7m tj od drogi powiatowej 3503E do końca wsi polegający na Wykonaniu: - frezowania korekcyjnego - wymiany podbudowy górnej przy krawężniku 0,5m x 986,7- remoncie pobocza: (wymiana podbudowy dolnej i górnej 0,75m x 986,7)- wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna) 4,20 i gr. 5 cm 4) Zadanie 4 - Remont ul. Słonecznej w Trębaczewie na dł. 635m szer. od 5,0m do 5,10 m wraz z poboczami po dwóch stronach drogi o szer 0,5m na części betonowej dł. 336m *0,5*2 = 336m2) frezowanie na części asfaltowej tj. na pow. około 1530 m2, jednowarstwowa nakładka (warstwa ścieralna) o gr. 5cm na powierzchni 3138 m 5) Zadanie 5 - Remont drogi w miejscowości Zalesiaki Łąki przy strefie rekreacyjnej ,,Obszar nad rzeką” na dł. 426 m (odcinek od drogi krajowej nr 42 do działki nr ew. 4/1). Zakres robót obejmował będzie remont istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z remontem poboczy o po dwóch stronach jezdni. Szer. nawierzchni asfaltowej(warstwa ścieralna) 4m, grubość 5cm. Pobocza 0,5m po dwóch stronach jezdni.6) Zadanie 6 - Przebudowa ul. Akacjowej w Działoszynie na dł. ok. 257m i szer. 6m polegająca na:- wykonaniu poszerzeń 3m x 257m (warstwa dolna 20cm i górna 5cm)- Wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa 0-31 (5,5m x 257m)- regulacja urządzeń - wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwy ścieralnej) o gr 5cm- wykonanie poboczy po dwóch stronach jezdni (2 x 0,5m x 257m = 257m2)7) Zadanie 7 - Przebudowa ul. Armii Krajowej w Działoszynie na dł. 150 m i szer. 8,80 m - demontaż krawężnika (od strony kościoła) 167m- wykonanie poszerzeń (korytowanie na gł. 40 cm, podbudowa dolna 15 cm, górna 8cm) - montaż krawężnika z oporem w granicy pasa drogowego od strony kościoła 167m - wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna) o gr 5 cm - 1309 m28) Zadanie 8 - Przebudowa ul. Wiśniowej w Działoszynie na dł. 172m i szer. od 7.2 do 7,30 wraz ze skrzyżowaniami z ulicami Sadowska – Zielona i ul Wierzbową, polegający m.in. na wykonaniu: frezowania, robót ziemnych (wymiana podbudowy górnej o gr. 12 cm), skropieniu podbudowy emulsją asfaltową, ułożenie masy mineralno-bitumicznej AC11W 50/70 i AC11S 50/70 z mechanicznym jej zagęszczeniem o grubości: warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna 4cm oraz oblaniem miejsc łączenia emulsją asfaltową. 9) Zadanie 9 – Przebudowa drogi przy ogródkach działkowych w Działoszynie na dł. 218m i szer 6m (odcinek od myjni bezdotykowej do zbiornika odparowującego kanalizacji deszczowej polegająca na:a) wykonanie nowej podbudowy dolnej i górnej o gr. 30 cm (dolna 22cm, górna 8cm)b) regulacji urządzeń c) wykonanie nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna) o gr 5cm d) wykonanie poboczy po dwóch stronach jezdni o szer 0,5 mSzczegółowy opis znajduje się w SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).13.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości13.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2..13.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto ZamawiającegoBank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200podając znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.VIII.271.1.2.2024 z dopiskiem:„Wadium – Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miastai Gminy Działoszyn”W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.13.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Dokument wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.VIII.271.1.1.2024 oraz dopisek:„Wadium – Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miastai Gminy Działoszyn”Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.13.5. Gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zawierać następujące elementy:1) znak oraz nazwę postępowania oraz dopisek: „Wadium – Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miastai Gminy Działoszyn”2) nazwę i siedzibę Wykonawcy/Wykonawców (dot. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)3) nazwę i siedzibę beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego)4) nazwę i siedzibę gwaranta lub poręczyciela (np. ubezpieczyciela, banku itp.)5) określenie przedmiotu gwarancji lub poręczenia tj. wierzytelności która ma zostać zabezpieczona6) termin ważności gwarancji lub poręczenia (musi być nie krótszy niż termin związania Wykonawcy złożona ofertą w danym postępowaniu). Gwarancja lub poręczenie winny umożliwić wniesienie roszczenia za zdarzenie mające miejscew okresie obowiązywania terminu związania ofertą również po jego upływiez zastrzeżeniem ze jeżeli koniec terminu żądania zapłaty z gwarancji lub poręczenia przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy oraz sobotę wówczas termin ten ulega wydłużeniu do najbliższego dnia roboczego- pod rygorem uznania, że wadium wniesiono w sposób nieprawidłowy7) oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania szczegółowych warunków w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania szczegółowych warunków w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych),,4) Zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SWZ) min. dwóch robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie, modernizacji drógo nawierzchni bitumicznej z czego minimum jedna o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł w ramach jednego kontraktu z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonaniai podmiotów na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane z załączeniem dowodów w formie referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.b) iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy/ robót posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowegoWykonawca w pierwszej kolejności dokonuje potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach